Zabavljanje ume da bude dovoljno teško samo po sebi, a uz dodatak društvenih mreža može postati još komplikovanije.

Postoji mnogo različitih stvari za koje ljudi veruju da treba da radite na platformama koje koristite, toliko da vam se može činiti da ništa ne radite kako treba.

Međutim, definitivno postoje stvari koje možete raditi pogrešno. Na primer, postoji jedna stvar koja bi mogla značiti da ćete raskinuti u roku od godinu dana.

Na TikToku, Džejmi JapGod je otkrio da svaki par koji radi ovu jednu stvar neće dugo trajati, a radi se o nečemu što mnogi ljudi redovno praktikuju.

Svoj klip je započeo rečima:

„Želite da znate kako da prepoznate da par neće opstati? Koliko često objavljuju jedno drugo na Instagramu?“

Prema ovom tiktokeru, ovo je poznato kao „Instagram teorija“.

Objasnio je da „svaki put kada sam video par koji neprestano objavljuje jedno drugo na društvenim mrežama“, oni su raskinuli u roku od godinu dana.

Džejmi je dodao da bi ti parovi mogli da budu „srećni“ ako uopšte dočekaju prvu godišnjicu, jer su u potrazi za spoljašnjom potvrdom sa interneta za svoju, kako kaže, ne baš sjajnu vezu.

Ilustracija; Foto: DimaBerlin/Shutterstock

Kada dođu do jedne godine, ti parovi obično prolaze kroz „najgore, najprljavije raskide koje možete da zamislite“.

Zašto se to dešava?

Džejmi je podelio da ljudi u „zdravim vezama nemaju potrebu da svetu objavljuju“ koliko su srećni, dok oni koji su u „toksičnim“ ili negativnim vezama ne dobijaju tu potvrdu unutar svog odnosa i zato je traže na drugim mestima kako bi poverovali da im je veza stabilna.

Kako se ispostavlja, postoji koncept koji se zove „vidljivost veze“.

Vidljivost veze odnosi se na situaciju kada par neprestano objavljuje na mrežama o svom odnosu.

Prema studiji objavljenoj u časopisu "Personality and Social Psychology Bulletin", ukoliko imate veoma visok nivo „vidljivosti veze“, možete takođe imati i nesigurnost u vezi, koja vas motiviše da stalno objavljujete.

U časopisu "Society for Personality and Social Psychology", Lidija Emeri je podelila svoje istraživanje iz 2014. godine, u kojem je sa kolegama istraživala zašto neki ljudi mnogo objavljuju o svom ljubavnom životu, dok drugi to ne rade.

Otkrili su da su anksiozni ljudi „želeli da njihova veza bude vidljiva drugima na Fejsbuku“, dok ljudi sa izbegavajućim stilom privrženosti nisu imali tu potrebu.

Objasnila je: „Anksiozni pojedinci su verovali da će se osećati bolje u vezi sa sobom ako drugi ljudi znaju za njihovu vezu.“

Dodala je još: „U danima kada su se ljudi osećali nesigurnije u vezi nego inače, objavljivali su više o svojoj vezi na Fejsbuku.“

Dakle, moguće je da Džejmi ima pravo kada kaže da parovi koji neprestano objavljuju jedno o drugome na društvenim mrežama možda nisu na najzdravijem putu.

Povezane vesti