Mixx Awards stručni žiri ove godine su činili: Nikola Parun, Ovation BBDO, Monika Pehar, Degordian, Igor Radulović, Žiška, Slavica Božić, Pioniri, Sandra Topalović, Popular/Polet Group, Vladimir Kondžulović, McCann, Predrag Vojinović, Method Agency, Nenad Danilović, Advertiser Serbia, Jovan Praštalo, A1 Srbija, Aleksandra Stevović, PepsiCo, Ognjen Rackov, N Sport i Stefan Tošović, Buro.Serbia i Milica Radović, Friday Finally, koja je i predsednica žirija.

Foto: Katarina Đulić

Dobitnici IAB MIXX Awards za 2024. godinu u narednih 13 kategorija su:

Brand Advertising Munchmallow – Sav od igre, Žiška za Jaffa Crvenka

InnovationA1 NEO23 – A1 Horor priče, Žiška za A1 Srbija

Social MediaShoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster

ViralA1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija

ContentOur Beat, Ovation BBDO za Triple Jump – Converse Srbija

Influencer CampaignA1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija

Employer BrandingKadar da prodaš ovaj proizvod?, Represent Communications

Digital ActivationKasato Kukica, Žiška za Kasato, Jaffa Crvenka

Media StrategyMethod x Ananas: Medijska strategija, Method za Ananas

Campaign EffectivenessDoritos Vrh trougao, Ovation BBDO za Marbo (PepsiCo)

Social GoodKontroliši se, Ovation BBDO ft Movember Banja Luka

E-CommerceShoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster

TikTokPolovnjaci: Od Yuga do Mercedesa za 6 meseci, Smartpoint Adria za Polovne automobile

Za IAB MIXX Grand Prix takmičili su se pobednički radovi iz svih kategorija, a stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele doneo odluku o pobedničkoj kampanji.

Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji Munchmallow – Sav od igre, Žiška za klijenta Jaffa Crvenka.

Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena sedmi put zaredom.

Foto: Katarina Đulić