Nagrade za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 21. juna u okviru konferencije Digital Day u Domu omladine Beograda.
Foto: Katarina Đulić
22.5.2024.|7:07
Izvor: PR
Podeli:
Mixx Awards stručni žiri ove godine su činili: Nikola Parun, Ovation BBDO, Monika Pehar, Degordian, Igor Radulović, Žiška, Slavica Božić, Pioniri, Sandra Topalović, Popular/Polet Group, Vladimir Kondžulović, McCann, Predrag Vojinović, Method Agency, Nenad Danilović, Advertiser Serbia, Jovan Praštalo, A1 Srbija, Aleksandra Stevović, PepsiCo, Ognjen Rackov, N Sport i Stefan Tošović, Buro.Serbia i Milica Radović, Friday Finally, koja je i predsednica žirija.
Foto: Katarina Đulić
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2024. godinu u narednih 13 kategorija su:
Brand Advertising – Munchmallow – Sav od igre, Žiška za Jaffa Crvenka
Innovation – A1 NEO23 – A1 Horor priče, Žiška za A1 Srbija
Social Media – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
Viral – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
Content – Our Beat, Ovation BBDO za Triple Jump – Converse Srbija
Influencer Campaign – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
Employer Branding – Kadar da prodaš ovaj proizvod?, Represent Communications
Digital Activation – Kasato Kukica, Žiška za Kasato, Jaffa Crvenka
Media Strategy – Method x Ananas: Medijska strategija, Method za Ananas
Campaign Effectiveness – Doritos Vrh trougao, Ovation BBDO za Marbo (PepsiCo)
Social Good – Kontroliši se, Ovation BBDO ft Movember Banja Luka
E-Commerce – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
TikTok – Polovnjaci: Od Yuga do Mercedesa za 6 meseci, Smartpoint Adria za Polovne automobile
Za IAB MIXX Grand Prix takmičili su se pobednički radovi iz svih kategorija, a stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele doneo odluku o pobedničkoj kampanji.
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji Munchmallow – Sav od igre, Žiška za klijenta Jaffa Crvenka.
Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena sedmi put zaredom.
Kompanija jača fokus na ljude i kulturu kao temelj dugoročne održivosti, što se ogleda i kroz niz nagrada za uspehe u ovom području, kao i kroz imenovanje nove članice uprave nadležne za ljude i kulturu.
Regionalna digitalna scena sa nestrpljenjem iščekuje 29. i 30. maj, kada će Dom omladine Beograda ugostiti Digital Day 2025, konferenciju koja pod sloganom "U centru pažnje." okuplja vodeće domaće i međunarodne stručnjake.
U vreme kada veštačka inteligencija preuzima primat u digitalnom svetu, konferencija Digital Day 2025 donosi ključno pitanje: kako zadržati ljudski faktor u centru tehnološkog napretka?
Poslednjih godina, javno-privatna partnerstva (JPP) postala su značajna tema u debati o budućnosti regulisanja komunalnih delatnosti, infrastrukture, zdravstva i drugih sektora od značaja za društvo.
"Cheatmas" ili "Neverni petak" je navodno najprometniji dan u godini za partnere sklone aferama, koji ga koriste za poslednji tajni susret, pre nego što se posvete porodičnim obvezama.
Po treći put u "Zvezdama Granda" predstavio se osamnaestogodišnji Damjan Vračar iz Banja Luke, koji je u svojim prethodnim pojavljivanjima ispadao već na sredini takmičenja.
Superfinalistkinja Sanja Berić pripremala je pačeće grudi u sosu voćnom sosu sa espumom od batata sa šafranom, konfitiranim kajsijama. Donosimo vam recept!
Nikola je sleteo s balkona da čestita, buduća mlada kaže da ne bi imala ništa protiv da Nikola bude kum… Da li je ovo najromantičniji i najemotivniji trenutak sezone!?