Međunarodno priznanje Mixx Awards, koje jednom godišnje dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, proglasio je 30. maja najbolje digitalne kampanje u okviru najznačajnije domaće advertajzing konferencije Digital Day.

Stručni žiri u sastavu: Aleksandar Mijailović – Žiška, Marija Mijatović – Represent Communications, Marko Anđelković – SmartPoint Adria, Arsenije Ivanović – Shoppster, Milica Vještica Pažin – Method Agency, Ana Marković – WMG, Jasmina Koprivica – EuroNews, Una Zabunov – Telekom Srbija, Tina Đukanović – Atlantic Grupa, Marija Joksimović – Publicis Media i Darko Jovančić – Omnicom Media Group izglasao je pobednike u devet kategorija, od kojih je najbolja kampanja od jedanaest pobedničkih dobila glavnu nagradu – MIXX Grand Prix.

U dve kategorije, proglašena su po dva dobitnika, a ove godine dodeljena je i Specijalna nagrada žirija.

Dobitnici Mixx Awards za 2024. godinu po kategorijama su:

Branded Content – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy

Influencer Marketing – Pametno putno osiguranje – Žiška

Influencer Marketing – Grand Kafa Aplikacija „Gledanje u šolju“ – Luna /TBWA

Social Media – Mreža najvažnijih influensera – Žiška

Video Advertising – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy

Best Use of AI – Kampanja “Najbolje od oba sveta” – Telekom Srbija

Effective Use of Data – Lilly Drogerie Hiperlokacijska kampanja – Media House

Product Innovation – mts CGI revolucija – McCann Beograd

Non-profit/CSR – Kampanja za prevenciju raka dojke “Tvoje telo je umetnično delo” – NEXTGAME Digital

Brand Advertising – Grand Kafa – Hajde da imamo vremena za sebe – Luna /TBWA

Brand Advertising – Sav od igre 2 – Animunch – Žiška.

Za Grand Prix takmičenja proglašena je kampanja Kampanja za prevenciju raka dojke "Tvoje telo je umetničko delo", Nextgame Digital za Narodni muzej Srbije.

Specijalna nagrada žirija pripala je agenciji Ovation BBDO za Libresse za kampanju “Pitanja koja samo žene čuju”.

Nagrade Mixx Aword su ove godine dodeljene osmi put zaredom, a sledeće će biti proglašene 29. maja  2026. godine.

Povezane vesti