S obzirom na to da se letnja sezona putovanja polako bliži, mnogi ljudi već sada podnose zahteve za izdavanje novih pasoša. 

Na koji način funkcionišu prijave, koliko to sve košta, ali i kako možete dobiti pasoš po hitnom postupku, objasnila je Branka Popadić, zamenik načelnika uprave za upravne poslove:

- Upravni poslovi su organizovani tako da mi radimo svakog dana od 7.30 do 20 časova radnim danima i subotom od 7.30 do 15.30 i građani mogu bilo kog dana doći da predaju svoj zahtev za izdavanje ličnih dokumenata. Što se tiče portala eUprave, zakazuje se u 8 policijskih stanica gradskih, na teritoriji PU za grad Beograd i tu su uglavnom termini oko 10.6, ali nemojte to da vas plaši. Znači, svakom kome treba, neposrednim dolaskom, sačekaće malo u redu i predati zahtev za svoj željeni dokument - navodi Branka i dodaje:

- Za izdavanje putne isprave potrebna je samo važeća lična karta, dokaz o uplati u iznosu od 3600 dinara, kreirana na portalu eUprave. Građani to mogu sami, a ukoliko ne, policijski službenik će prilikom dolaska kreirati tu uplatnicu. Ukoliko poseduju stari pasoš, poneće i njega. Rok za izradu putne isprave, od dana podnošenja zahteva je oko 5 radnih dana. Ukoliko je nekom hitnije, rok za hitne pasoše je 48 sati. Za hitne pasoše, potreban je pisani dokaz o hitnosti, ali ukoliko građani ne poseduju taj dokaz, a hitan im je, uplatom od 5000 dinara u skladu sa uredbom o uslugama koje pruža ministarstvo, pasoš će dobiti u roku od 48 sati.

Takođe, važno je znati da zahtev možete podneti bilo gde, bez obzira na mesto prebivališta, a šta je još Branka otkrila, pogledajte u snimku:

Povezane vesti

Batut: Na udaru deca predškolskog i školskog uzrasta
Info

Batut: Na udaru deca predškolskog i školskog uzrasta

Prema poslednjim podacima Instituta za javno zdravlje “Dr Milan Jovanović Batut”, u Srbiji je ukupno registrovano 8.666 slučajeva oboljenja sličnih gripu, a intenzitet virusne aktivnosti je nizak, izjavila je danas dr Dragana Plavša, epidemiolog tog instituta.

15.12.2025. 10:08