Kako ovu štetu možete nadoknaditi i šta prvo treba da uradite ukoliko drvo padne na vaše vozilo, objasnila je Mirjana Obućinski iz JKP "Zelenilo Beograd":

- Ukoliko se desi da pretrpite neku materijalnu štetu, pošaljite mejl na adresu info@zelenilo.rs ili pozovite servisni centar grada Beograda na broj telefona 11011 gde ćete dobiti precizne informacije u zavisnosti od toga na kojoj lokaciji je palo predmetno stablo, potrebno je da nam se dostave podaci vlasnika automobila, ime, prezime, kontakt telefon, tačna lokacija i fotografišite obavezno vozilo i pošaljite na našu mejl adresu. Kolege će, kada budu izašle na intervenciju i uklonile stablo, takođe izvršiti fotografisanje, zapisati recimo broj tablice. Potrebno nam je da uporedimo podatke, odnosno da dobijemo vlasnika automobila, popunjava se zapisnik o pričinjenoj šteti, koja je nastupila na vozilu i dalje se to prosleđuje osiguravajućoj kući i to je sve ukoliko je stablo u sistemu održavanja "Zelenila Beograd" - kaže Mirjana i dodaje:

- Ukoliko nije, ukoliko je u pitanju stablo koje je palo iz privatne površine, specijalne namene, neuređene površine ili bilo koje koja nije predata nama na održavanje, mi ćemo svakako intervenisati i ukloniti to stablo, osloboditi recimo automobil, prilaz, put, šta god da je, ali u tom slučaju nismo u mogućnosti da nadoknadimo štetu.

Koliko zapravo traje procedura, odnosno za koliko će se naplatiti šteta ukoliko drvo jeste u sistemu "Zelenila Beograd" i šta je još rekla Mirjana, pogledajte u snimku:

Povezane vesti