Astro

Kakvi su kad drže dijetu? Ovnovi lako odustaju, Device se kontrolišu, Vage "prolaze pakao"...

Device i Jarčevi lako se kontrolišu i dijete im nisu preveliki problem. U hrani uživa i Lav, ali on retko ide na dijetu jer se generalno dobro "kontroliše"...

23.02.2021. - 20:00h
Kakvi ste kad držite dijetu?
Kakvi ste kad držite dijetu?foto: Kiselev Andrey Valerevich/Shutterstock

Lav
Iako pazite na težinu, volite da uživate u dobroj hrani i piću. Retko imate problema s debljinom jer, iako se na vas "sve lepi", kontrolišete se.

Kako biste se doveli u red, trebalo bi što češće da vežbate. To je ključ vašeg uspešnog mršavljenja, a što se tiče preporučenih namirnica, trebalo bi da izbacite slatkiše i umesto njih da grickate orašaste plodove.

Devica
Vrlo ste disciplinovani, pa nemate problema s dijetama. Ako vas neko izazove da smršate, mogao bi da se iznenadi jer će to biti i bolje od očekivanog. Jer ako treba, vi ćete za to i gladovati. Imate osetljiv želudac pa vam je ponekad teško da odaberete prave namirnice.

No, ako želite da smršate, trebalo bi da izbacite mesne prerađevine i masnu hranu koju inače obožavate. Kuvano meso je za vas spas. Ako ne volite da vežbate, bilo bi dobro da što češće šetate.

Vaga
Vi večito vodite borbu s dijetama jer ne volite da vas bilo šta ograničava. Za vas je to pravi pakao, a niste ni skloni gladovanju, koliko god velika želja za boljim izgledom bila. Jednostavno, za vas to nije žrtva koju želite da podnesete.

Neretko se događa da na dijeti pokleknete već prvog dana, ali postoje načini da to savladate. Naime, koristiće vam ako neki prijatelj ide u teretanu ili krene na neki sport, jer ćete tada i vi poželeti da vežbate s njim kako biste se družili. Isto tako, on će vas često prisiliti ili nagovoriti kad vam baš i ne bude do vežbanja. Kilograme skidate ako jedete više ribe, smeđeg pirinča, supe, spanaća i jogurta.

Škorpija
Vi se vrlo retko odlučujete na dijetu, ali kad to učinite, čvrsto se pridržavate zadatog. Veoma ste predani poslu, a tako se ponašate i tokom dijete. Ne preskačete nijedan obrok, a često ih podelite na više manjih tokom dana.

Pomoći će vam ako svaki dan imate obilniji doručak i ako jedete više povrća poput kelja, brokolija i celera. Za međuobrok pojedite posni sir.