ONE SU KRALJICE ZDRAVOG DORUČKA: Ovsene pahuljice možete pripremiti na mnogo načina, a ovo su 3 najukusnija!

Kada pomislite na ovsene pahuljice može vam se učiniti da su one veoma zahtevne i komplikovne za pripremu. Ipak, poslednjih godina postale su prava poslastica na meniju svih ljudi koji žele da se hrane zdravo. Osim što imaju blagotvorno dejstvo na naš organizam, lako i brzo se pripremaju.

Ovsene pahuljice, foto: Ekaterina Kondratova/shutterstock
Ovsene pahuljice, foto: Ekaterina Kondratova/shutterstock

Donosimo vam 3 jednostavna i ukusna recepta idealna za prvi jutarnji obrok

Ovsena kaša na bezbroj načina

Priprema ovsenih pahuljica obično podrazumeva pripremu ovsene kaše, a princip je uvek isti, samo menjamo dodatke po želji.

Po pravilu na 500 ml mleka ide 100 grama ovsenih pahuljica. Prvo zagrejte mleko do ključanja, pa dodajte pahuljice i kuvajte na laganoj vatri 10-ak minuta. Pred kraj ili nakon kuvanja dodajte med ili agavin sirup za slatkoću, banane, naribane jabuke, borovnice. Za dodatni “energetski bust” dodajte čija semenke koje ste prethodno potopili u vodu da nabubre. Njih možete dodati pred kraj kuvanja.

Posudu s kašom i dodacima možete ukrasiti i listićima badema, kokosom, naribanom čokoladom…

Ovsene pahuljice na brzinu

Iako ih mnogi pripremaju upravo u obliku kaše, zapravo ih možete konzumirati kao i bilo koje druge pahuljice. Kada ste zaista u žurbi ili ih želite poneti na posao, ubacite ih u jogurt (izvrsno se slažu s grčkim tipom jogurta) ili u mleko.

Bonus savet: i za kaše i za ovu verziju možete kombinovati bademovo, ovseno, sojino ili bilo koje drugo mleko! Osim uz jogurt i mleko, dodajte ih uz omiljeno voće u smuti, piše Suvremenažena.hr

Keksići sa ovsenim pahuljicama

Za razliku od klasičnih pahuljica, ovsene su idealne i kao dodatak raznim jelima i kolačima. Napravite ove "fora" keksiće koje ćete lako poneti na posao ili ih zamrznite pa ih možete imati za više puta.

Potrebni su vam:

· 170 ml ovsenih pahuljica

· 150 g badema

· pola kašičice cimeta

· naribana korica pomorandže

· prstohvat soda bikarbone

· 2 pune kašike meda ili agavinog sirupa

· 1 jaje

· 1 puna kašika maslaca

Ovsene pahuljice i bademe sameljite. U posebnu posudu stavite jaje, med, koricu pomorandže i cimet, pa dobro promešajte varjačom. U to dodajte mlevene bademe i pahuljice, otopljeni maslac i sodu bikarbonu. Kašičicom zagrabite malo smese i stavljajte na pleh za pečenje, koji ste obložili pek papirom. Lagano ih spljoštite pomoću kašike ili mokrim rukama tako da dobiju oblik keksa. Pecite na 170 stepeni oko 15-ak minuta u zavisnosti od jačine rerne.