Pripremite telo za leto: Ne morate da se izgladnjujete, smršaćete i ako usvojite ovu naviku

Teško vam pada izgladnjivanje na raznoraznim režimima ishrane, a na kraju opet ne vidite rezultate. Pored toga, još morate i da vežbate u teretani. Ovako ako biste vi opisali svoju noćnu moru, ali budite sigurni da ne morate da pristajete na to, da biste imali vitku figuru.

Promenite svoje životne navike! U jednoj studiji o gojaznosti istraživači su otkrili da osobe koje ujutro rano ustaju imaju zdravije prehrambene navike u poređenju sa onima koji vole da "zaglave“ u krevetu. 

Ranoranioci biraju zdraviju hranu, a konzumiranje hrane u ranim jutarnjim časovima pomaže pri gubitku težine i umanjuje rizik od nastanka dijabetesa i srčanih obojenja. 

Nova studija pokazuje da biološki sat ne samo što utiče na naš metabolizam, već i na izbor namirnica, piše lepotaizdravlje.rs.

Pre nego što su došli do ovog zaključka, naučnici su analizirali podatke dobijene proučavanjem navika 2.000 nasumično izabranih ispitanika kako bi utvrdili da li ritam njihovog biološkog sata određuje izbor namirnica. Pokazalo se da ranoranioci tokom čitavog dana prave zdravije izbore, dok su noćne ptičice konzumirale manje proteina a više šećera i masnoća.

Večernji tip nema pravilno raspoređene obroke, jede dvaput češće od jutarnjeg tipa i manje je fizički aktivan. Ipak, nije sve tako crno za noćne ptičice – potrebno je samo da unapred odrede jelovnik, kao i vreme kada će koji obrok konzumirati, i da se toga pridržavaju.

Ili – još jednostavnije – da počnu da podešavaju alarm što ranije!