Zdravlje

Ova metoda garantuje gubitak kalorija bez puno muke

Ovim dnevnim obavezama izgubićete i preko 200 kalorija, a budući da ih većinom morate održavati, zašto ne biste spojili ugodno sa korisnim.
18.11.2013. - 10:42h

Bez obzira na to što kažu stručnjaci za ishranu i vežbanje, mršaviti je teže nego ikada. Mame nas razne poslastice, imamo veliki izbor hrane i puno obaveza zbog kojih vežbanje nije na listi prioriteta. Ali neke obaveze i vreme koje provodimo sa najmilijima mogu biti idealni da izgubimo koju kaloriju uz male promene životnog stila.

1. Umesto da u petak uveče napornu radnu nedelju zaokružite opuštanjem u baru, prvo idite da vežbate pola sata i potrošite 222 kalorije. Nakon toga mirne duše sa prijateljima popijte čašu vina. Prema Alcohol Research Groupu, u čaši vina u prosečnim kafićima i barovima ima 29 kalorija.

2. Doručak je važan, to svi znamo, ali umesto kobasica, salame i pečene slanine, rađe na primer, birajte kuvana jaja ili povrće i voće, Verujte, vaša bedra će vam biti jako zahvalna na tome.

3. Plesom možete popraviti raspoloženje, ali i izgubiti kalorije. Uključite omiljenu muziku i igrajte 45 minuta po kući, pa ćete biti u minusu 284 kalorije.

4. Kada god imate mogućnosti, radite napolju. Personalni treneri Natali Vesel za Hafington Post ističe da bilo kakav rad poput uređivanja vrta ili, na primer, sakupljanja lišća, u ovo jesenje doba može sagoreti 258 kalorija za 45 minuta.

5. Krećite se i kada ste kod kuće. Dok gledate omiljenu seriju na TV-u radite jednominutne vežbe i ponovite ih po šest puta: trčite u mestu, radite trbušnjake, skačite preko užeta, skačite s rukama u vis i radite sklekove kao zadnju vežbu.

6. Šopingujte i kuvajte. Idite u nabavku namirnica, jer 45 minuta šopinga troši 113 kalorija, a zatim se bacite na kuvanje ukusnog obroka, jer sat vremena pripremanja hrane troši 168 kalorija.

7. Prepolovite porciju u restoranu ili je podelite sa nekim i poješćete 250 kalorija manje.

8. Nakon večere prošetajte sat vremena po kraju i izgubićete 277 kalorija, ali ćete se i rešiti nagomilanog stresa.

9. Bliži se zima pa ćete moći da uživate u klizanju. Ono je savršeno za romanitčni izlazak, a usput ćete za 35 minuta sagoreti 213 kalorija.

10. Piletinu možete spremiti i samo sa povrćem, bez ulja, u vodi. Jedna kašika ulja ima 117 kalorija, a ako, na primer, govedinu zamenite tofuom, a pirinač rezancima, uštedeli ste još 250 kalorija.

11. Vozite bicikl. Ako imate neke obaveze i možete da ih obavite biciklom, idealno ćete spojiti ugodno sa korisnim. Pola sata vožnje može sagoreti i do 250 kalorija.

12. Nema razloga da ne uživate u ukusnom jelu poput takosa, ako uvedete male promene. Umesto običnog brašna koristite kukuruzno, a pavlaku zamenite malomasnim jogurtom. Budete li koristili i ostale namirnice koje imaju manje kalorija, bićete u minusu za 150.

13. Kućanski poslovi svima su mrski, ali mogu imati i dodatne koristi. U 80 minuta čišćenja poput usisavanja, brisanja prašine, čišćenja svih ćoškova po stanu i ribanja radnih površina, izgubićete oko 250 kalorija.