Zbog OVIH "CAKA" TRGOVACA trošite više novca nego što ste planirali! Evo u čemu je tajna!

Marketinški profesionalci su stručnjaci za povećanje i podsticanje prodaje i potrošnje. Koriste svaki trik kako bi nas uverili da nešto kupimo, bilo da se radi o proizvodu ili usluzi. Nije iznenađenje da često upadamo u ove zamke i na kraju potrošimo više nego što smo mislili.

Ilustracija Foto: AboutLife/Shutterstock
Ilustracija Foto: AboutLife/Shutterstock
.

Dobra vest je da postoje trikovi za izbegavanje takvih marketinških zamki. Pogledajte listu stvari koje trgovci ne žele da znate i možda vam to pomogne da smanjite pojačanu potrošnju.

1. Nikad ne verujte izgledu u kabini

Svi smo prošli kroz iskustvo kada smo videli svoj odraz u ogledalu u kabini i shvatili da ne liči na ono što ste navikli da gledamo u drugim ogledalima. Ogledala u prodavnici daju vam najneprijatniji odraz svake tačke i pore na licu. Takođe, to vam daje iluziju da ste za veličinu ili 2 veći i 5 godina stariji. To je sve zbog rasvete koju koriste mnoge trgovine, piše novi.ba.

Ovaj marketinški trik igra na ego potrošača kako bi ih uverio da kupe dodatne artikle - u ovom slučaju, odeću - zbog kojih će se osećati bolje. Na neki način rešavaju problem koji nikada nije postojao.

2. Izbegavajte piće srednje veličine

Ljudi najčešće biraju pića srednje veličine jer su velika prevelika, a mala nisu dovoljna. Srednji napitak, međutim, nije dobar za vaš novčanik. jer je samo nešto veći od malog i gotovo jednako skup kao i veliki. Isti marketinški trik primenjuje se i na kokice iz bioskopa. Ova tehnika se naziva efektom mamaca, a javlja se kada je treća opcija osmišljena da uveri potrošače da izaberu skuplji izbor.

3. Oglasi nas teraju da koristimo više paste za zube nego što je potrebno

Većina ljudi pere zube sa previše paste za zube, dok je količina veličine graška više nego dovoljna. Ovaj trend je izvorno došao iz reklama, gde korištenje veće količine paste dovodi do osećaja da će naši zubi biti čišći i belji.

4. Rasprodaje su retko dobra ideja

Jedna od glavnih tačaka prodaje je maksimizirati profit i naterati vas da kupite više, ali to može biti i znak da je proizvod precenjen ili je lošeg kvaliteta. Kako ne biste postali žrtva rasprodaje, zapitajte se da li biste platili punu cenu tog proizvoda. Ako je odgovor ne, vratite predmet i znajte da samo jurite za trenutnim zadovoljstvom kupovinom nečeg novog.