"Moram da kažem da ova promocija albuma na Beogradu na vodi, to izgleda kao nešto što bi se u Americi platilo nekoliko desetina miliona u produkcijskom smislu, kod nas to košta mnogo manje. Ali ovde je stvar volje, ideje i želje. Hvala timu od 260 ljudi koji je radio na promociji dva albuma. Gore mreže, trending je bio 'ludački', gledanost je bila 'strašna'", izjavila je Karleuša.

Dva albuma je pripremala poslednje dve godine, a objavila ih je posle pauze od 11 godina, i kako ističe pevačica "to se nije osetilo, jer je ona stalno bila pristuna u medijima".

Na koncertu je bilo treme i tenzije, budući da se srpska zvezda presvlačila čak sedam puta. Otkrila je da je u tim situacijama jako stroga, da viče, kako bi se sve planirano postiglo. Sebe smatra velikim profesionalcem, ali ističe da je dobro što je u tim situacijama "publika ne vidi i ne čuje", a kako je izgleda priprema koncerta na Beogradu na vodi iz njene perspektive, detaljnije u nastavku:

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.