Želeći da održi Q & A s fanovima, muzička stanica VH1 došla je na ideju da plasira na Twitter haštag #AskThicke kako bi fanovi mogli da pitaju pevača sve što ih zanima u vezi sa karijerom, a sve u svrhu promocije njegovog albuma „Pola“ koji je posvećen Poli paton, njegovoj bivšoj supruzi.
Ali, ono što je trebalo da bude PR, pretvorilo se u noćnu društvenomrežnu moru.
Nije dugo trebalo da se tviteraši iz celog sveta uhvate za #AskThicke i krenu s onlajn linčem pevača, njegovih pesama i ponašanja prema ženama, pogotovo prema bivšoj supruzi.
Upravo taj album, kao i singl „Get Her Back“ koji je doživeo totalni debakl kod kritičara i struke, dodao je ulje na vatru u ovoj onlajn drami, a tviteraši mu nisu ostali dužni ni u vezi sa pesmom „Blurred Lines“, koja je takođe doživela javno sramoćenje zbog opskurnih stihova i omalovažavanja žena.
No uprkos požaru na društvenim mrežama, Q & A ipak se održao na Twitteru, a Tik je izjavio: ”I’m a big boy. I can handle it.”
Neki od #AskThicke tvitova urnebesno su smešni, a ova situacija je još jednom pokazala da su društvene mreže vrlo utecajni mediji.
Zato, ako niste u potpunosti spremni i, možda još i važnije, ako postavljate pitanja na koja zapravo ne želite da dobijete odgovor, treba dobro da razmislite kako ćete na njima nastupiti.
Pogotovo kada su u pitanju kompanije i veliki brendovi. Ili, kao u ovom slučaju, poznate osobe.
Prisetimo se pet haštag katastrofa koje su nas zabavljale na Twitteru:
#McDStories
Za #McDStories mediji i struka kažu da je jedna od najlegendarnijih haštag otimačina.
Pokrenuo ga je McDonald’s da bi promovisao svoje restorane, ali rasprava je krenula u potpuno pogrešnom smeru.
#Aurora
Brend „Celeb Boutique“ uhvatio se za tada popularan hashtag #Aurora pokušavajući da uhvati talas popularnosti i promoviše svoju haljinu „Aurora“ koja je, kako kažu, inspirisana poznatom starletom Kim Kardašijan.
Ali, haštag #Aurora tada je bio aktuelan zbog strašne pucnjave koja se dogodila na premijeri filma „Vitez tame: Povratak“ u američkom gradiću Aurora.
#susanalbumparty
Kako loše promovisati izlazak nečijeg albuma? Pitajte tim za odnose s javnošću pevačice Suzan Bojl. Pre promocije albuma ove britanske senzacije, koju je svet upoznao zahvaljujući nastupu u „Britain’s Got Talent“, pustili su u javnost hashtag #susanalbumparty. Ali, tek kada je cela priča krenula, shvatili su da je u jednom haštagu napisano i „susan“ i „anal“.
#NowThatchersDead
Još jedan primer lošeg pisanja haštagova. Internet stranica „Is Thatcher Dead Yet“ pokrenula je ovaj haštag kako bi se Britanci prisetili života s poznatom „čeličnom lejdi“ Margaret Tačer.
Međutim, kako je vidljivo iz samog haštaga, tvitosfera je shvatila da je zapravo preminula legendarna pevačica Šer.
#ObamacareisWorking
Politički haštagovi očigledno da su najslađa meta.
#ObamacareisWorking je bio zamišljen da bi pokrenuo lavinu pozitivnih komentara o novom zdravstvenom sistemu u Americi, ali cela stavr se pretvorila u sarkastičnu „paljbu“.
Izvor: planb
Pročitajte i:
Više lajkova ima Severinina guza ili lice?
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.