Zdravlje

Navike u ishrani kojima sprečavamo stvaranje masnih naslaga

Male izmene u ishrani daju velike rezultate - sprečavaju stvaranje masnih naslaga, osnažuju telo i održavaju zdravlje. Evo šta treba praktikovati što češće...
22.10.2015. - 11:36h

1. Započnite dan s vodom s limunom. Štaviše, iscedite sok od jednog limuna, pomešajte ga s toplom vodom i prstohvatom soli, pa ovu tečnost pijte svako jutro kako bi podstakli rad metabolizma i otopili masne jastučiće.

2. Zamenite rafinisani pirinač, hleb i testeninu s njihovim "smeđim" alternativama od celih žitarica. Oni polako otpuštaju energiju, pa vas drže duže sitima.

3. Izbegavajte šećer, industrijske proizvedene slatkiše sa dodatkom homogenizovanih masnoća, kao i gazirane sokove, koji kriju brojne kalorije.

4. Pijte mnogo vode u pravilnim razmacima tokom celoga dana kako biste podstakli sagorevanje kalorija i otklonili toksine iz organizma.

5. Iskoristite svaku priliku za uživanje u sirovom belom luku. Njegovi sokovi podstaknuće proces sagorevanja kalorija u telu, a posebno ako sažvaćete dva do tri čena ujutro ili uveče.

6. Ne zaboravite na voće i povrće koji sadrže mnoge važne vitamine i minerale. U jelovnik uvrstite što je više moguće citrusnog voća, koji potiče otapanje masnih naslaga, kao i zelenog lisnatog povrća, koji sadrži prehrambena vlakna i otključava probavu.

7. Začinite obroke cimetom, đumbirom i crnim biberom. Ovi začini podariće novu gastronomsku dimenziju vašoj hrani, a istovremeno će smanjiti šećer u krvi i pomoći vam u mršavljenju.

Izvor: zadovoljna.hr