Promocija se organizuje u susret posebnoj ediciji najpopularnije društvene igre na svetu Monopol odnosno verzija Monopol Srbija ozvaničiće proslavu 80 godina otkako je kompanija Hazbro pustila Monopol u prodaju davne 1935. godine, saopštio je Skver najn.
Monopol je od osnovne ideje nastale 1903. godine u SAD svojom prisutnošću u domovima širom sveta, kroz generacije koje su odrastale na ovoj popularnoj strateškoj i edukativnoj ideji, postao sinonim za društvenu igru.
Od najave dolaska Monopola u Srbiju, 01.04.2015, usledio je neverovatan odziv javnosti, sa velikim brojem sugestija šta je to što bi trebalo da predstavlja zemlju na pravi način u ovoj unikatnoj igri.
Na hiljade glasova je stiglo širom zemlje od Beograda, preko Bajine Bašte, Novog Sada do Novog Pazara.
Dodatnu pažnju izazvala je najava da će biti uvedene unikatne figurice koje reprezentuju Srbiju i njenu autentičnost.
Samo par zemalja u svetu ima sopstveno izdanje Monopola: SAD, Italija i Velika Britanija.
Srbija će se na taj način pridružiti ovom posebnom povlašćenom klubu.
Zvanočno otkrivanje polja sa personalizovanim figurama će uslediti u novembru ove godine, a 22 lokacije će objaviti lično gospodin Monopola, koje će do tada biti čuvane kao skrivenije tajne destinacije.
"Zbog velikog uzbuđenja nismo u mogućnosti da baš sve zadržimo u tajnosti, pa će gospodin Monopol u utorka otkriti jedno polje kao nagoveštaj, a to će upravo biti polje Square Nine hotela Beograd", navodi se u saopštenju.
Prema rečima Monopolam, ta igra je zasnovana na kupovini i prodaji najboljih nekretnina na tabli i ako ste veoma srećne ruke, možete čak kupiti i hotel.
"Kao rezultat toga, odlučio sam da Square Nine hotel, kao najluksuzniji hotel u zemlji, zaslužuje veoma posebno mesto na srpskoj verziji Monopola", rekao je Monopol.
Izvor: tanjug
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.