Kačamak dijeta - za samo četiri dana skinućete višak kilograma, a sve vreme bićete SITI

Držati dijetu, a jesti kačamak - to će nekome zvučati previše dobro...

Foto: DeymosHR/Shutterstock
Foto: DeymosHR/Shutterstock
.

Kačamak se obično pravi od žutog kukuruznog brašna, mada može biti i od belog.

Projino brašno ili palenta doslovno puni creva zahvaljujući bogatom sadržaju vlakana koja upijaju vodu, nabubre i stvaraju dugotrajan osećaj sitosti.

Ako se pitate kako je moguće to, odgovor je jednostavan. Sto grama kuvanog kukuruznog brašna sadrži samo 70 kalorija, ali ako u palentu ne dodajete punomasni sir, kajmak, slaninu...

Jedna šolja žutog kukuruznog brašna sadrži oko 8,5 g vlakana, što je čak 34 odsto od preporučenog dnevnog unosa za žene i 22 odsto za muškarce.

Poznato je da vlakna pored mnogih drugih zdravstvenih prednosti, podstiču i zdravo mršavljenje, jer se njihovom konzumacijom reguliše probava, a s obzirom na to da daju dugotrajan osećaj sitosti sprečava se prejedanje, piše 24sedam.

Za mršavljenje je optimalno da se dnevno unese oko 1.500 kalorija pa sa palenta dijetom taj plan nećete narušiti, piše najžena.rs.

Ponedeljak
Doručak: 100 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac
Ručak: 100 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz
Večera: 100 g palente, šolja kefira

Recept za palentu:

Da biste spremili 100 g palente, potrebne su vam dve šolje vode, so, dva jaja i dve kašičice susama.
U posoljenu vodu koja je proključala dodajte palentu, brzo mešajte da se ne ugrudva i umešajte sveže razbijena jaja.
Kada je palenta spremljena dodajte dve kašičice blago prepečenog susama.

Utorak
Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac
Ručak: 200 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz
Večera: 100 g palente, šolja kefira

Sreda
Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac
Ručak: 200 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz
Večera: 200 g palente, šolja kefira

Četvrtak
Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac
Ručak: 300 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz
Večera: 200 g palente, šolja kefira

Pre nego što donesete odkuku da pimenite ovu ili bilokoju drugu dijetu, obavezno se posavetujte se lekarom!