Zdravlje

Rešite se bola u leđima od sedenja za 60 sekundi

Svakoga dana po osam sati sedite u istoj pozi zbog čega imate nepodnošljiv bol u leđima. Da se više krećete, ne možete, jer vam posao to ne dozvoljava. Šta onda možete da uradite da biste se rešili jakog bola?
16.03.2015. - 10:32h

Pritisak i bol u donjem delu leđa česta je pojava. Bolovi se javljaju zbog lošeg držanja i opterećenja na donji dio krsta, ali i zbog grča u telu izazvanog stresom i umorom.

Želite li da trenutno ublažite bol isprobate kratku vežbu disanja koja opušta telo i smanjuje osećaj pritiska u lumbalnom delu?

VEŽBA DISANJA PROTIV BOLOVA OD 60 SEKUNDI

1. Sjedite i zauzmite najudobniji položaj. Zatvorite oči i pokušajte da se opustite.

2. Vrh jezika naslonite odmah iza gornjih prednjih zuba.

3. Udišite kroz nos polako u trajanju od 4 sekunde, zadržite dah brojeći do 7 pa polako izdišite na usta brojeći do 8, proizvodeći tihi zvuk olakšanja.

4. Postupak ponovite još tri puta.

VEŽBE PRE SPAVANJA OD 60 SEKUNDI

Želite li da problem bolnih leđa od sedenja rešiti zauvek? Svako veče pre spavanja, dok ležite u krevetu uradite kratko istezanje od 60 sekundi.

1. Lezite na stomak i naslonite se na podlaktice.

2. Gornji deo tela podignite tako da se naslonite na laktove, podignite i glavu, zadržite položaj 8 sekundi pa se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite dva puta.

3. Lezite na leđa i savijte kolena, a ruke ispružite pored tela. Podignite kukove u ravan položaj, ostanite tako 8 sekundi pa se vratite u početni položaj.

4. Ostanite da ležaite na leđima pa skupite noge, savijte ih u kolenima, obuhvatite ih rukama i privucite prema grudima. Ostanite u položaju 8 sekundi pa se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 2 puta.

Izvor: Zadovoljna.hr

Pročitajte i: 

Znate li šta se dogodi kada pojedete sedam oraha dnevno?