Kada je počeo KARANTIN, živela je sa roditeljima i bila siromašna! Ideju za zaradu je dobila u parku, sada zarađuje više nego ikad

U vreme karantina je dobila ideju za posao i sada je na putu da postane milionerka!

.

Kada je krenuo prvi karantin u Engleskoj, kao i svuda u svetu, ljudi su zabavu, koju su inače nalazili u kafićima i restoranima, potražili u parkovima. Piknici su postali popularniji nego ikada, a upravo tako je Lusi Hičkok (28), velika ljubiteljka vina, došla na ideju koja joj je donela veliki prihod.

"Kada su zatvorili sve pabove i kafiće, setila sam se ideje koja će rešiti problem koji sam tad imala. Kao i svi, i ja sam sa društvom tada izlazila u park na piće, ali moje vino se stalno grejalo. Odbijala sam da pijem mlaki roze. Mama mi je dala nekakvu termo bocu za vino koja je kratko radila, ali svakako mi nije rešavala problem jer u tu bocu nije mogla da stane cela flaša vina, a i nekako je menjala ukus vina. Shvatila sam da mnogi imaju isti problem i poželela da ga rešim. Međutim, bila sam u tom peirodu siromašna, živela sam sa roditeljima i nisam imala prebijene pare. Ipak, cela porodica učestvovala je u mom poduhvatu i prošlog jula smo imali spremnu prvu flašu za vino koju smo osmislili. Za samo sedam meseci, prodali smo prvih hiljadu komada u različitim bojama a ja prosto nisam mogla da postignem da svima odgovorim na narudžbinu. Uskoro su i novine počele da pišu o meni i to je privuklo još više ljudi", kaže ona, prenosi zena.blic.rs.

.

"Sada zarađujem petocifreni iznos svakog meseca i konačno smatram sebe uspešnom. Zato poručujem svakom ko ima bilo kakvu ideju - sprovedite je u delo. Nikad ne znate šta će se desiti u narednih sedam meseci", kaže Lusi, koja je tvorac posebne boce za vino koja ovo piće održava hladnim 24 časa, a toplim, ako to želite, 12 sati. U nju može da se ulije 750ml tečnosti, a ne može da procuri i uz to nema štetnu plastiku u sebi.

A devet meseci nakon što je počela, kaže, kontaktirali su je iz velikog trgovačkog lanca i sada se njen proizvod može naći i na njihovim policama.

Kaže da joj je u svemu mnogo pomogao i TikTok, gde je redovno reklamirala svoj proizvod.

"Mnogo je zabluda u vezi sa pokretanjem sopstvenog posla. Ne treba vam mnogo para, treba vam samo dobra ideja i proizvod koji je ljudima zaista potreban", priznaje Lusi.