Kad avio kompanija previše bukvalno shvati "jeftin let": Putnica dobila sedište bez naslona! (FOTO)
Lou kost avio-kompanije upravo su to što jesu zbog toga što svojim putnicima nude mogućnost da uz odricanje od određenog komfora (manje prostora za noge, nedostatak oboroka tokom leta, i sl.), ali za znatno manje novca, mogu da putuju po svetu na najbrži način.
Ipak, ta odricanja ne bi trebalo da budu nešto što ide na račun dostojanstva putnika...
Jedan putnik na letu kompanije Izidžet iz Londona za Ženevu, na Tviteru je objavio fotografiju žene koja je u istom avionu sedela na sedištu bez naslona, uz komnetar: "Izidžet je gori od Rajanera sa sedištima bez naslona. Kako je ovako nešto uopšte dozvoljeno."
Njegov post je izazvao lavinu komentara, i veliki broj retvitova. Mnogima je ovaj prizor delovao zabavno, ali je neke poprilično razljutio. U nekom trenutku su se oglasili i zvaničnici britanske niskotarifne kompanije, zamolivši Harisa da ukloni fotografiju, što je on naravno odbio.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
— Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
Ovom situacijom su odlučili da se pozabave novinari britanskog Indipendenta, koji su čelnike Izidžeta upitali da je li uopšte moguće dodeliti putniku jedno takvo neispravno sedište.
Dobili su odgovor da "nijednom putniku nije dozvoljeno da sedi na takvom sedištu, budući su ona neupotrebljiva i da čekaju popravku". Iz te kompanije su saopštili i da je neispravno sedište trebalo da bude popravljeno u Ženevi, kao i da se u trenutku kada je fotografija nastala avion verovatno još uvek nalazio u Londonu.
Putnica je, prema njihovim navodima, kasnije, pre poletanja, ipak smeštena na drugo funkcionalno sedište, kada su ostali putnici raspoređeni na svoja mesta.