"Čim sam krenula Knez Mihailovom, odmah su krenule reakcije. Ljudi su se slikali sa mnom, snimali su me. Bilo je dosta onih koji su mi prilazili. Bio je to tmuran ponedeljak, koji smo mi malo ulepšali", priseća se Milena koja je takođe priznala da je to zapravo u početku bila marketinška ideja, koja je kasnije eskalirala.

"Ti si luda", "Imam sina, on je prelep", "Jednog ili dva muža, koliko tražiš?", "Tebi treba anđeo, a ne muž", samo su neki od komentara koje je Milena čula tokom šetnje u centru grada sa zanimljivim transparentom.

Kuda ju je odvela ova marketinška ideja i šta je htela, zajedno sa kolegama, da dokaže ovim potezom, Milena je objasnila u nastavku:

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.