Video snimci i blogovi sa hashtagom #CelebratingBauhaus na kanalima društvenih mreža dokumentuju ovo putovanje.

Centralni element TINY [BAU]HAUS-a je kvadratnog oblika površine 8 kvadratnih metara unutar kojeg posetioci imaju priliku da dožive Bauhaus svim svojim čulima zahvaljujući magiji virtuelne realnosti. Interaktivne instalacije omogućavaju virtuelni obilazak najznačajnijih Bauhaus lokacija u Nemačkoj u Vajmaru, Desau i Berlinu, ali i pogled u studio Valtera Gropijusa koji je u potpunosti rekonstruisan u virtuelnoj realnosti zajedničkim projektom DZT-a i Univerziteta Bauhaus Vajmar.

"Obeležavanje stogodišnjice osnivanja Bauhausa je idealna prilika za poziconiranje Nemačke kao kulturne destinacije za Evropljane.“ - objašnjava Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora DZT-a, tokom svog izlaganja na početku kampanje. „Upotreba novih digitalnih tehnologija, virtuelna realnost i inovativno koncipirani događaji promovišu značajno kulturno nasleđe Bauhausa u Nemačkoj.“

Virtuelna realnost, foto: Wonder Drifters

Projekat TINY [BAU]HAUS objedinjuje čitav niz relevantnih aspekata Bauhaus pokreta, ovogodišnju tematsku kampanju „100 godina Bauhausa“ i globalnu marketinšku kampanju Nemačke kao turističke destinacije.

Snažna paralela sa socijalnim idealima protagonista Bauhausa izražena je i kroz ideju stanovanja u malim prostorima – savremenom trendu koji TINY [BAU]HOUSE zastupa.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.