Urban

Od hipija do gurua luksuznih brendova – Žan Klod Biver otvorio Weekend

Uvek morate razmišljati izvan okvira i imati hrabrosti doneti odluku. Budite prvi, drugačiji i jedinstveni, poručio je Žan Klod Biver iz rovinjskog Grand Park Hotela, na otvaranju 12. Weekend Media Festivala.

19.09.2019. - 12:40h
foto: 12. Weekend Media Festival

Najveći regionalni festival komunikacija Weekend Media Festival u svome 12. izdanju započeo je Masterklasom Žan Klod Bivera, čelnika luksuznih brendova Tag Heuer i Hublot i jednog od najznačajnijih biznismena. Za njega kažu da šta god takne pretvara u zlato. Pitate li Žan Klod Bivera koja je formula u uspešnom vođenju premijum brendova, reći će da u svemu što radite trebate biti prvi, drugačiji i jedinstveni.

- Konfučije je jednom rekao da samo mrtva riba pliva niz struju. Ne želim biti ta mrtva riba. Trebate se kretati u suprotnom smeru. Budite prvi, drugačiji i jedinstveni i tada nikad nećete biti mrtva riba - ističe Biver, jedan od najvećih stručnjaka za marketing Biver.

Upravo je taj pristup bio ključan za neke od njegovih najvećih poslovnih uspeha. U vreme kad je švajcarska industrija satova bila pred gašenjem, uz veliki broj nezaposlenih časovničara i na tržištu dostupan i sve prihvaćeniji jeftiniji kvarc mehanizam, Biver je ponudio rešenje.

Saradnje sa Svetskim prvenstvom u fudbalu FIFA World Cup™ i fudbalskim klubovima, kao i one s brojnim poznatim osobama poput Sindi Kraford, Majkl Šumahera i Pirs Brosnana kao brend ambasadorima, industriju luksuznih satova promenile su iz temelja. Konkurencija se tada vezala uz sportove poput golfa ili pola, a Biver je odlučio da bude jedinstven.

foto: 12. Weekend Media Festival

- Morate ići na drugu stranu. Fudbal je bio to područje za nas i shvatili smo to kao priliku da budemo prvi, jedinstveni i drugačiji - naglasio je. Rezultati nisu izostali, paradigma industrije satova zauvek je promenjena.

- Za uspeh je važno imati viziju, kao i znati da ljudi moraju biti na prvom mestu. Uvek sam verovao da trebam biti okružen ljudima boljima od sebe. Tim ljudi s kojima sam započeo raditi ’79. godine isti su ljudi koji su radili na svih pet brendova. Moj posao nije posao već strast, život, užitak, emocija, porodica, sve - poručio je.

Tri su poslovna principa ključna za Žana Kloda Bivera - deljenje, opraštanje i poštovanje. - Delim sve što imam – svoje greške, iskustvo, uspehe. Kad ste strastveni, svoju strast želite podeliti s drugima. Deljenje vas obogaćuje. Najveće bogatstvo je upravo u davanju drugima. Važno je opraštati greške jer svaka greška vas dovodi bliže uspehu.

- Nikada ne biste trebali ponavljati istu grešku dvaput jer to znači da ne učite. Odnosite li se s poštovanjem prema drugima, opraštate li greške i delite s ljudima, oni će se početi osećati ugodno, kao deo porodice - naglašava.

Za sebe kaže da je oduvek bio hipi, ali i da još uvek jeste. - Danas se odevam drugačije, no nikad nisam izgubio taj majndset. Poštujem ljude, mir, životinje i dajem ljubav. I dalje vjerujem u to. Što se svet dalje razvija, to sam sigurniji da se moramo vratiti upravo tim vrednostima. Dvadeseti vek je najdramatičniji u ljudskoj istoriji. Nikad nije bilo većih katastrofa.

foto: 12. Weekend Media Festival

- Imali smo dva svetska rata, uz bezbroj drugih manjih i većih sukoba. Tu je i zagađenje mora, vazduha, vode. Verujem da će nove generacije biti drugačije. Moramo spasiti planetu da bismo spasili ljude. Danas bismo svi trebali biti hipiji. Mir i ljubav je sve što nam treba - poručio je Žan Klod Biver iz Rovinja.

Večeras posetioce očekuje i party program Panic at the Disco: Let 3 svira Odu radosti Powered by Europska prestonica kulture – Rijeka 2020 kojim se i službeno otvara muzički deo 12. izdanja Weekend Media Festivala. Legendarna riječka rock grupa odavno je postala prvorazredna muzička i scenska atrakcija, čiji se nastupi ne propuštaju, a Damir „Mrle“ Martinović i Zoran „Prlja“ osiguraće izvrstan nastup koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.