TREBA DA IH PRAKTIKUJE SVAKA ŽENA: Nekoliko saveta koji će vam pomoći da uvek imate čvrste grudi

Vremenom, kako težina varira, ali i nakon trudnoće i dojenja, dojke se opuštaju, koža oko njih gubi elastičnost, a grudni mišići postaju slabiji. Šta treba da uradite da biste grudi održale u što boljem stanju?

Kako da vam grudi budu lepe i čvrste, foto: carballo/Shutterstock
Kako da vam grudi budu lepe i čvrste, foto: carballo/Shutterstock

Briga

Tuširajte se hladnom vodom koja će stimulisati grudne mišiće. Takođe, nemojte zanemariti područja grudi kada koristite piling za telo, koji će poboljšati mikrocirkulaciju i ukloniti mrtve ćelije.

Nanesite ga blagim pokretima bez velikog pritiska. Svaki dan nakon tuširanja, dok nanosite hidratantnu kremu za telo, trebali biste u svoju rutinu uključiti specijalizovani proizvod za zatezanje grudi. Pravilno ga nanesite počevši od baze grudnog koša do dekoltea kružnim pokretima nagore, sve dok koža ne upije sastojke.

Ishrana

Pravilna ishrana je osnova lepote i zdravlja, a isto važi i za grudi. Da biste ostali fit i privlačni, morate slediti uravnoteženu ishranu, koja uključuje hranu bogatu vitaminima A, C i E, koja se nalazi u agrumima, zelenom i žutom povrću, celim zrnima žitaricama, orasima i žumancetu.

Obratite posebnu pažnju na svoju ishranu i hranljive materije koje dobijate. Ukoliko ste na dijeti, sa gubitkom jednog kilograma imate ukupan gubitak od 20 gr. iz dojke, dok sa nedostatkom hranljivih materija koža gubi elastičnost i opušta se.

Vežbe

Najbolja vežba za čvrste grudi je plivanje. Pored plivanja glavne vežbe za grudi se obavljaju na mašinama u teretani, sa tegovima, gumama, ali i sa vašom telesnom težinom.

Povećanje grudi je druga stvar. Da biste „povećali“ grudi morate poboljšati celokupno držanje tela. Posebno ako vam je život sedentarni, veća je verovatnoća da će vam ramena biti zakrivljena, a grudi manje vidljive. Ovo se ispravlja prvo opuštanjem mišića vrata, jačanjem leđnih mišića, a posebno onih koji drže ramena, i na kraju, istezanjem grudnih mišića. Telo će doći u uspravniji položaj, ramena će se "otvoriti" i zajedno sa ramenima grudi će se ispraviti.

Izvor: Ženski magazin