Najružnije smo u ponedeljak ujutru

Najružnije se osećamo u ponedeljak ujutru – zato kompanije koje prodaju proizvode za lepotu baš toga dana najviše najviše reklamiraju proizvode.

Ponedeljak ujutru nikom nije drag. U prevelikoj smo žurbi da bismo stavili šminku kako treba, previše umorni da idemo u teretanu i još se oporavljamo od vikenda.

Još jedan razlog zbog kog ćemo mrzeti ponedeljak: jedna studija otkriva, ne samo da se osećamo najružnije, nego tu činjenicu koriste i kompanije koje prodaju proizvode za negu lepote i tako zarađuju na našoj nesigurnosti.

Studija, koju je sprovela jedna londonska medijska agencija, vršena je kako bi se otkrilo kada se žene osećaju najneprivlačnije i kako bi tu slabu tačku mogle da iskoriste kompanije koje prodaju proizvode za lepotu. Žene od 18 godina pa naviše pitane su kada se osećaju najneprivlačnije kako bi se otkrilo najpogodnije vreme za reklamiranje.

Razlozi su najčešće stres, manjak motivacije i fiziči i emotivni efekti vikenda koji se pokazuju na licu. Sa druge strane, žene se najbolje osećaju četvrtkom, kada je radna nedelja pri kraju, a vikend na vidiku.

I jedan i drugi podatak koristi ovim kompanijama. U nekim situacijama je bolje uticati na moguće mušterije kada se osećaju loše, a u nekim slučajevima je najbolje uticati na njih kada se osećaju srećno i samopouzdano.

Tako ponedeljak postaje dan kojim će se mušterije biti ohrabrivane da učine nešto kako bi opet bili lepi, pa će se poruke reklama fokusirati na to kako da se žene osećaju pametnima, kako da se brzo doteraju i kako da se organizuju da bi postigle dobar rezultat. Tada je najbolje da se dele saveti i trikovi za brze korekcije u šminkanju i odevanju.

Sa druge strane, u četvrtak bi najbolje bilo da se reklamiraju aktivnosti vezane za dobar izgled, kako se obući za vikend i gde ići u kupovinu. Četvrtkom se najviše isplati davati savete gde je najbolje ići u kupovinu i kako se obući za razne aktivnosti vikendom.