„Nije slučajno da smo došli prvo u Kuvajt, a zatim i u Katar i ostale zemlje Bliskog istoka. Katar je za nas posebno tržište jer su njegovi stanovnici, zahvaljujući ogromnom bogatstvu, među najzahtevinijim i najprobirljivijim na svetu i za njih važi da je samo najbolje dovoljno dobro“, kaže u izjavi za RTS Vojin Đorđević, kreator i osnivač brenda VODAVODA.

„Od kada smo 2017. godine započeli saradnju, rastemo iz dana u dan. Danas je VODAVODA prisutna svuda u Katru i jedna je od najomiljenijih ovde. Možete je naći u hotelima, restoranima, kafićima, supermarketima... Ljdima se izuzetno dopada zbog svog prirodnog porekla i sjajnog dizajna“, objašnjava Abdul Al Katan, čija kompanija distribuira ovaj brend.

U Kataru se godišnje proda više od pet miliona flaša naše vode iz Banje Vrujici, koja je prisutna i u Saudijskoj Arabiji, Bahreinu i Omanu, a uskoro se očekuje i njen izvoz u Ujedinjene Arapske Emirate.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.