Celulit je veoma čest, jer ga skoro 80 do 90 posto žena razvije tokom života.Obično se javlja posle 25. godine i češći je kod žena, zbog raspodele masti. Predispozicija za nastanak celulita je uglavnom nasledno pitanje, ali postoje i drugi važni faktori kao što su pol, godine, ishrana, težina, kao i hormoni koji utiču na njegov izgled.Dolazimo do spoznaje da iako ne možete da promenite svoju naslednu dispoziciju, možete promeniti svoju ishranu i fizičko stanje.Ishrana bogata vlaknima i drugim mineralima, u kombinaciji sa vežbanjem i stabilnom težinom, može dovesti do toga da se celulit maksimalno smanji. Otkrivamo vam 8 namirnica koje će vam pomoći da eliminišite celulit.SočivoUnošenje biljnih vlakana je prirodan način za uklanjanje celulita i dobijanje glatke i blistave kože. Sočivo, kao i druge mahunarke, ima zadovoljavajući sadržaj vlakana (8 g vlakana na 100 g sočiva).PečurkePečurke su vegansko "meso" i nude mnoge esencijalne hranljive materije. Možete ih dodati u salatu, pirinač, pa čak i mahunarke za kompletan hranljiv obrok.BorovniceBorovnice imaju fitokemijsku supstancu, antocijanine, koji daju dobro poznatu ljubičasto-plavu boju i nalaze se u mnogim sortama bobičastog i drugog voća. Antocijanini zajedno sa vitaminom C borovnice jačaju kolagena vlakna, a istovremeno ih štite od razgradnje. Borovnice su jedna od super namirnica koje se bore protiv celulita iznutra.Ilustracija; Foto: Katerina Maksymenko/ShutterstockKruškeZeleno voće je jedno od najboljih voća po sadržaju vlakana, koje stvara osećaj sitosti i sprečava unos dodatnih kalorija. Voćna ishrana koja takođe obezbeđuje hidrataciju je prirodan način da se rešite celulita i dobijete sjajnu i glatku kožu.KeljČini se da oni koji konzumiraju lisnato zeleno povrće, poput kelja, imaju nižu visceralnu masnoću, prema istraživanju objavljenom u Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.AvokadoPrema istraživanjima, konzumacija avokada povećava elastičnost i čvrstinu kože. Najviralnije voće na društvenim mrežama i omiljeno među onima koji se drže zdrave ishrane, čini se da ima višestruku korist za celokupno zdravlje tela i izgled kože.BananeKalijum koji se nalazi u bananama je idealan sastojak za nestanak celulita. Kalijum je mineral povezan sa lečenjem otoka i zadržavanja vode, koji pomaže u lečenju celulita.Slatki krompirSlatki krompir je još jedna vrsta hrane koja sadrži kalijum i pomaže u smanjenju celulita. Dodajte ga svom dnevnom režimu i gledajte kako se vaša koža menja na bolje.
REŠITE SE CELULITA ISHRANOM! Ovih 8 namirnica će vam pomoći u tome
Ukoliko u ishranu uključite namirnice bogate vlaknima, postoji mogućnost da maksimalno smanjite celulit.
Ilustracija; Foto:kei907/Shutterstock
21.6.2024.|11:06
Izvor: ženskimagazin.rs
Podeli:
Najčitanije
HOROSKOP ZA PETAK 5. JUN: Raku neko SKAČE po živcima, Devica dobija NOVAC, Ribe menjaju RASPORED
Dok se pojedini znakovi suočavaju sa pojačanom nervozom, pre svega zbog posla, drugima dan donosi novac i rešenje komplikovanih projekata.
5.6.2026. 6:30
DNEVNI HOROSKOP ZA ČETVRTAK, 4. JUN: Bikovi se suočavaju sa MOREM obaveza, Ribama svi PLANOVI padaju u VODU
Ovog četvrtka gotovo svi znakovi Zodijaka suočavaju se sa gomilom obaveza, a pojedinim ruže neće cvetati ni na emotivnom planu.
4.6.2026. 6:30
DNEVNI HOROSKOP ZA SREDU, 3. JUN: Blizanci će biti "RAZAPETI" između dve opcije, Lav će TROŠITI više nego što treba, Strelac se uludo NADA
Mnogi znakovi Zodijaka jedva če čekati da se završi današnji dan jer im mnogo šta neće ići od ruke, kako na poslovnom, tako i u emotivnom segmentu života.
3.6.2026. 6:30
DNEVNI HOROSKOP ZA SUBOTU, 6. JUN: Ribe OTALJAVAJU posao; Vage sve žele, a ništa ne postižu; Blizanci nemaju dovoljno vremena za partnera
Ko će uživati, a koga će moriti razne brige, otkrićete u današnjem horoskopu.
6.6.2026. 6:30
DNEVNI HOROSKOP ZA NEDELJU, 7. JUN: Škorpije u veoma POZITIVNOJ ENERGIJI, Rakovi će uživati sa VOLJENOM OSOBOM, Bikovi treba da povedu računa o ZDRAVLJU
S obzirom na to da je nedelja stvorena za opuštanje, upravo tako će većina horoskopskih znakova provesti ovaj dan.
7.6.2026. 6:30