6 ASTRO PAROVA kojima je TEŠKO kad su ZAJEDNO, a JOŠ TEŽE kada su RAZDVOJENI!
Ljubav je ponekad zaista teška...
15.12.2025. 20:00
Više od nedelju dana ostalo je do početka finalne utakmice američkog fudbala (NFL) Super bola, a oglašivači su počeli da "jure" slavne ličnosti za reklame svojih brendova.
29.01.2016.|11:32
Internet kompanija Amazon prvi put će se reklamirati uoči Super bola. Ona je juče pustila "tizer" reklame u kojoj je nastupio glumac Alek Boldvin. Proizvođač automobila Hjundai danas je saopštio da će glumci Kevin Hart i Rajan Rejnolds učestvovati u reklami za modele "dženezis" i "elantra".
Bombone "skitls" reklamiraće frontmen benda Aerosmit Stiven Tajler, dok je Badvajzer za reklamu za svoje svetlo pivo osnovao lažnu političku partiju sa glumcima Ejmi Šumer i Setom Rogenom.
U reklami za mini model kompanije BMW učestvovaće šestoro slavnih ličnosti, dok će se glumac iz osamdesetih godina Skot Bajo pojaviti u reklami za avokado iz Meksika.
Reklamni spot od 30 sekundi za najvažniju utakmicu NFL lige Super bol, koštaće više od pet miliona dolara, u odnosu na 4,4 miliona dolara od prošle godine.
Za trofej će 7. februara igrati Denver Bronkosi i Karolina Pantersi, na stadionu u Santa Klari u Kaliforniji. To je najgledaniji događaj u SAD i očekuje se da će utakmicu gledati više od 114 miliona ljudi. Reklame privuku skoro istu pažnju kao i sama utakmica, a gledaoci ih komentarišu putem društvenih mreža.
"Ako oglašivač uspe da natera ljude da misle o određenom brendu pre utakmice, rizik od neuspeha se smanjuje a slavne ličnosti u reklamama su velika udica", rekao je profesor marketinga na Nortvestern univerzitetu Tim Kolkins.
Takođe, kompanije računaju i na uticaj slavnih ličnosti na društvenim mrežama s obzirom na broj pratilaca. Slavne ličnosti, međutim, ne donose obavezno pozitivne reakcije. Prošle godine nije prošla dobro reklama kompanije Ti Mobajl (T-Mobile), u kojoj je učestvovala rijaliti zvezda Kim Kardašijan. Reklama je dobila negativne komentare, a Kardašijan poruke mržnje.
Kompanija koja se bavi prodajom kafe pod nazivom "Smrtna želja" (Death Wish Coffe Co) pobedila je na takmičenju 15.000 malih predizeća i njena reklama u trajanju 30 sekundi emitovaće se tokom treće četvrtine Super bola.
Tu kompaniju, koja sada ima 12 zaposlenih, osnovao je Majk Braun 2012. godine, vlasnik kafića u Saratoga Springsu u državi Njujork. Kafa je upakovana u crnu kutiju na kojoj su oslikane kosti i kosturska glava i prodaje se u brojnim prodavnicama ali i putem interneta.
"Čak i sa tim da pola procenata ljudi koji gledaju reklamu odluče da kupe proizvod i probaju ga, a 90 odsto ga preporuči drugima, mogli bismo da imamo neverovatan rast prihoda u budućnosti", rekao je Braun.
Izvor: beta
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.