Evo kako je nastala čuvena scena iz "Psiha"

Nema čoveka koji voli film, a da nije fan ključnog horora "Psiho" koji je režirao čudesni Alfred Hičkog. Našli smo jednu retku fotku sa snimanja, na kojoj Hičkog objašnjava glavnoj glumici Dženet Li suštinu straha ispod tuša, a začinili smo i nekoliciniom pikanterija vezanih za film. Uživajte.

.

Scena pod tušem je snimana sedam dana sa 70 kamera, iako u finalnoj verziji filma traje samo 45 sekundi.

Krv koja se vidi u sceni sa tuš kabinom je zapravo sirup od čokolade.

Unutrašnjost tuš kabine je bez krvi dok tuš radi jer voda spira krv u slivnik. Međutim, kada Norman Bejts pere tuš kabinu, ona je prepuna krvi.

Da bi testirao koliko je leš napravljen realno, Hičkok ga je postavio u garderobu Dženet Li i skriven slušao koliko će jako ova da vrisne kada ga otkrije.

Alfred Hičkok je kupio prava na novelu Roberta Bloka, po kojoj je kasnije snimio film, anonimno, za devet hiljada dolara. Potom je kupio sve primerke štampane novele do kojih je mogao da dođe, da bi što manje ljudi znalo kraj priče pre nego što vidi film.
Nakon emitovanja filma, Hičkok je dobio pismo od oca devojke koja je nakon što je gledala film "Dijabolik" iz 1955. odbijala da koristi kadu. Sada, pošto je odgledala "Psiho", odbija da uđe i u tuš kabinu. Hičkok mu je odgovorio "Pošaljite je na hemijsko čišćenje".
U priči Roberta Bloka, Norman Bejts je nizak, debeljuškast i ružnjikav. Hičkok je odlučio da lik Normana u filmu bude sasvim drugačiji. Takođe, u noveli se radnja vrti oko Normana i počinje svađom Normana sa majkom. U filmu je glavni lik ipak Merion, pa je i prva scena vezana za nju.

Na snimanjima se mogla videti i stolica na kojoj je pisalo Gospođa Bejts. To je dodatno raširilo enigmu o tome ko je zapravo majka, gospođa Bejts.
Sama priča je inspirisana istinitom pričom Eda Gejna, masovnog ubice koji je poslužio kao inspiracija i za "Teksaški masakr motornom testerom" i "Kad jaganjci utihnu".
Psiho je prvi američki film u kojem se vidi povlačenje vode na wc šolji.
Hičkok je obavezao sve koji su učestvovali u snimanju, i glumce i tehničku ekipu, da prvog dana snimanja podignu desnu ruku i zakunu se da nikome neće reći nijednu reč o filmu pre premijere. Takođe, nikome nije pokazao kraj scenarija pre nego što je počelo snimanje tih scena.

Reditelj Alfred Hičkok je bioskope obavezao da publiku ne pusti u salu posle početka filma. "Psiho" ste mogli da gledate jedino ako ste bili u sali pre početka projekcije.

.

Izvor: Opušteno.rs