Zdravlje

Četiri tipa građe ženskog tela: Kojim ih vežbama najlakše oblikovati

Pre nego što krenete na fitness ili dijetu, proučite svoje telo i saznajte koje vežbe će vam doneti najbolje rezultate.

28.04.2019. - 16:00h
foto: Depositphotos

Ako ste tokom blagdaba pojeli previše hrane i slatkiša, te popili koju čašicu više, pre nego što krenete na fitness ili dijetu, proučite svoje telo i saznajte koje vežbe će vam doneti najbolje rezultate. Karakteristike kruške

Telo koje opisuju naglašeni bokovi, zadnjica i bedra gde se lako nakupljaju masne naslage.

Poznate osobe

Bijonse, Rijana, Dženifer Lopez

Ciljane vežbe

Hodanje po uzbrdici i trčanje. Treninzi sa kratkim i intenzivnim intervalima za donji deo tela koji sagorevaju kalorije i ubrzavaju metabolizam poput raznih vrsta čučnjeva.

Isprobajte vežbe za oblik kruške! Karakteristike jabuke

Telo koje opisuju vitke noge i uski bokovi. Masne naslage nakupljaju se najviše oko struka i gornjeg dela tela.

Poznate osobe

Ketrin Zita Džons, Melani Grifit, Dru Barimur

Ciljane vežbe

Treninzi u intervalima, kardio-vežbe poput trčanja i vožnje bicikla koje troše kalorije. Napornije i jače vežbe za donji deo tela. Izbegavati vežbe s velikom težinom na gornjem delu tela. Karakteristike peščanog sata

Telo koje opisuje uzak struk i naglašene grudi i bokove. Nakupljanje masnih naslaga podjednako je na svim delovima.

Poznate osobe

Kejt Vinslet, Sofija Vergara, Salma Hajek.

Ciljane vežbe

Trčanje, ples i intenzivni kardio-vaskularni treninzi. Oprezno s ishranom i drastičnim dijetama kako ne biste izgubili prirodne obline.

Karakteristike cevaste građe

Glavne karakteristike ovakve građe su male grudi, uski kukovi i blago naglašen struk.

Poznate osobe

Tejlor Svift, Kira Najtli, Ema Votson.

Ciljane vežbe

Povećani unos belančevina i jačanje mišićne mase. Kombinovanje blagih kardio-vežbi i jačih treninga snage za celo telo kako biste povećali mišićnu masu.

Izvor: centarzdravlja.rs