Zdravlje

Zvuči šašavo, ali deluje: Ove čudne naučne metode mogle bi da vam pomognu da ostanete zdravi!

Medicina i nauka nude sve više novih metoda za očuvanje zdravlja, a iako ponekad mogu da zvuče pomalo čudno, navodno su veoma efikasne!

10.10.2019. - 09:45h
Zvuči šašavo, ali deluje!
Zvuči šašavo, ali deluje!foto: Depositphotos/suravid

1. Nakon kafe dremnite kratko

Naučnici su eksperimentom otkrili da kratko dremanje nakon šolje kafe blagotvorno deluje na telo. Učesnici eksperimenta su nakon kafe kratko odremali, a potom su polagali test vožnje. Rezultat eksperimenta je bio taj da su napravili manje pogrešaka.

Da biste postigli takav rezultat, preporučuje se da kafu popijete prilično brzo, a nakon toga odmah odite na kratki odmor u trajanju od 15 do 20 minuta.

2. Niskokalorična dijeta izaziva veći apetit

Pojačan fokus brojanja kalorija dovodi do negativnog rezultata u gubitku i održavanju optimalne težine.

Kad odaberete niskokalorični obrok, to samo nakratko smanjuje osećaj gladi. Ali vrlo brzo nakon toga počinjete da osećate glad pri čemu trošite još više kalorija.

3. Jedite koru jabuke

Konzumiranje više zelenila, voća i povrća nikome neće naškoditi, ali možda treba obratiti malo više pažnje na jabuke.

Jabuke sadrže kvercetin, stvar koja ima protivupalna svojstva. Štaviše, one štite moždane ćelije od oštećenja.

4. Ne perite zube barem sat vremena nakon jela

Mnogi stomatolozi su uvereni da je pranje zuba nakon jela uporedivo s pokušajem uklanjanja zubnog plaka brusnim papirom.

Bilo koja hrana (posebno agrumi, voće koje sadrži kiseline, paradajz i sokovi) čini gleđ naših zuba osetljivom na spoljašnje uticaje. Ako perete zube odmah nakon jela, puštate da kiseline prodiru u duboke slojeve vaših zuba, što će na kraju dovesti do stvaranja šupljina.

5. Rešite se budilnika

Svaki oštar šum ometa vaš san i donosi puno stresa vašem telu.

Ako koristite budilnik, tokom dana se možete osećati razdražljivo, a vid, pamćenje i reakcije na događaje se pogoršavaju. To s vremenom može da izazove kardiovaskularne bolesti, moždane udare, neurološke poremećaje i intelektualni pad.

Da biste mogli da se probudite bez budilice, potrebno je naviknuti telo na određeni režim. Na primer, trebalo bi da idete na spavanje svakog dana u isto vreme.

Izvor: Index.hr