"Nemoguća misija - Razilaženje" u svim bioskopima! Odlične reakcija publike i kritike!

Sinoć je u prepunoj velikoj sali bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center održana svečana premijera akcionog spektakla "NEMOGUĆA MISIJA - RAZILAŽENJE" (MISSION: IMPOSSIBLE - FALLOUT), u kome je Tom Kruz briljirao kao agent Itan Hant.

.

Ako ste se pitali kako izgleda film u kome glavni glumac najneverovatnije kaskaderske scene izvodi sam, film za vreme koga vam je žao da trepnete da ne propustite neku scenu, film u kome vas akcija, muzika i priča vode kroz jedinstveno bioskopsko iskustvo, "NEMOGUĆA MISIJA - RAZILAŽENJE" je odgovor!

Neverovatna akcija, zaplet i izvedba glavnih glumaca pubilku su naterali da iskaže svoje oduševljenje aplauzima i uzvicima, kako za vreme projekcije, tako i na kraju filma. Mnogi su prokomentarisali da je ovo najbolja "Nemoguća misija" do sada, a svakako blokbaster koji će obeležiti ovu godinu. U publici su bile i ličnosti iz javnog života, glumci, koji takođe nisu krili oduševljenje filmom i Kruzovim kaskaderskim bravurama.

Uz Toma Kruza, glavne uloge tumače i Sajmon Peg, Rebeka Ferguson, Alek Boldvin i drugi, a posebno se istakao prelepi i pretalentovani Henri Kevil koji je rame uz rame sa Kruzom nosio radnju filma.

Najbolje namere često se obiju o glavu. U filmu NEMOGUĆA MISIJA – RAZILAŽENJE zatičemo Itana Hanta (Tom Kruz) i njegov tim (Alek Boldvin, Simon Peg, Ving Rejms), zajedno sa nekim već poznatim saveznicima (Rebeka Ferguson, Mišel Monagan) u trci sa vremenom, nakon što misija pođe po zlu. Henri Kevil, Anđela Baset i drugi takođe se pridružuju ovoj dinamičnoj glumačkoj ekipi.

Film "NEMOGUĆA MISIJA - RAZILAŽENJE" od danas je u bioskopima: Cineplexx UŠĆE Shopping Center, Cineplexx Delta City, Cineplexx BIG Beograd, Tuckwood Cineplex, Roda Cineplex, Kombank Dvorana, Cine Grand Capitol Park Rakovica, Fontana, Arena Cineplex (Novi Sad), CineStar (Novi Sad), CineStar (Zrenjanin), CineStar (Pančevo), Cineplexx Niš, Vilin Grad (Niš), Cineplexx Kragujevac Plaza, Kvart (Kraljevo), Eurocinema (Subootica), A. Lifka (Subotica), Ekran (Sombor), Art (Užice), Dom kulture Pirot, Leskovački kulturno centar, Kulturni centar Jagodina, LM (Šabac), Kulturni centar Gornji Milanovac, Centar za kulturu Valjevo, Centar za kulturu Smederevo, Cineplexx MNE Delta City (Podgorica), Cadmus Cineplex (Budva), Cinema 213 (Nikšić) i putem mobilnih oprema Mobil 3D Cinema Net i Cinemašina.