Prva kabl

PlusMaxWorldKick

Uloguj se

Uloguj se

Pretraga
Pronađite nas na

Ishrana i fitnes

04. 07. 2018. 10:24   >>  10:42

Anticelulit dijeta će vas ODUŠEVITI jer uz nju sigurno NEĆETE biti gladni!

Pojava celulita uglavnom je određena hormonskim delovanjem ali na nastanak mogu da utiču i različiti nepovoljni životni stilovi i navike. Tako veliki uticaj ima i masna hrana, konzumiranje šećera, uzimanje alkohola i pušenje cigareta...

Anticelulit dijeta uglavnom uključuje voće i povrće

Celulit je zapravo masno tkivo koje se nakuplja na tačno određenim delovima tela i to su najčešće bedra i zadnjica. Za nastanak najveći uticaj ima ženski polni hormon estrogen koji stvara nakupljanje suvišnih masnoća. Na njegovo izlučivanje može da utiče predmenstrualni ciklus, korišćenje tableta za kontracepciju ili menopauza koja se ne reguliše pravilno. Veruje se da postoji veći procenat žena koje imaju celulit nego onih koji ga nemaju. Neke vrste celulita mogu da se pojave u veoma mladom dobu, već u pubertetu i tu vrstu je najteže istrebiti. Ostale vrste nastaju i za vreme trudnoće ili jednostavnog gojenja. Da bi se rešili celulita moguće je pratiti nekoliko koraka, a neki od njih su pravilna ishrana, dovoljno vežbanja i anticelulit dijeta.

Jelovnik protiv celulita za svaki dan

Osim svakodnevnog jelovnika kojeg bi trebalo da se pridržimo, protiv celulita postoji određena hrana koju bi trebalo da izbegavamo i ona koja se posebno preporučuje. Hrana koju je poželjno izbegavati ako želite da se rešite celulita su gotova jela za mikrotalasnu, pržena hrana i suhomesnati proizvodi, crveno meso, masni sosovi kao što je majonez i keks i grickalice. U anticelulit dijeti, ali i u generalno preporučenoj hrani protiv celulita nalaze se sveže voće i povrće, integralni hlebovi, testenine i pirinač, pečurke, belo meso, sveža riba kao i jogurt i mleko. Uz sve navedeno, pametno je i paziti na doziranje soli i šećera u jelima kao i na količinu konzumirane hrane.

U anticelulit dijeti nalazi se mnogo svežeg voća i povrća jer oni služe za čišćenje organizma, a uz to su i bogati vitaminima, vlaknima i bioflavonoidima koji pomažu u cirkulaciji. Ova dijeta uključuje povećanje unosa vode na bar litru i po za žene, a cilj je da se organizmu pomogne u oslobađanju od toksina, a ne oduzimanje kalorija. Hrana koju pripremate, uključujući i povrće, trebalo bi da bude pripremana na pari ili bi ga treba jesti u sirovm stanju. Ako pečete meso neka bude na rešetkama rerne i to s malo ili nimalo ulja. Ovako izgleda sedmodnevna anticelulit dijeta:

Ponedeljak

Ručak: 200 grama mešanog voća, pileća prsa na roštilju, kuvano ili sirovo povrće po želji
Večera: 200 grama svežeg ili kuvanog voća po želji (kompot od voća), 200 grama kuvane ribe i kuVano ili sirovo povrće po želji

Utorak

Ručak: čaša svežeg voćnog soka, 80 grama svežeg sira, mešana salata od sirovog povrća po želji
Večera: supa od povrća ili pečuraka, šnicla belog mesa pečena na visokoj vatri i pečeni luk

Sreda

Ručak: 60 grama integralnog pirinča ili testenine s sosom od paradajza bez masnoća, sirovo povrće po želji
Večera: 200 grama svežeg voća po izboru, 2 tvrdo kuvana jaja i mešana salata po želji

Četvrtak

Ručak: svež sok od grejpa ili nekog drugog citrusa, 60 grama sušene junetine s limunom, kuvano ili sirovo povrće
Večera: supa od povrća, 200 grama kuvane ribe i povrće po želji

Petak

Tokom celog dana rasporediti u nekoliko porcija kilogram krompira koje ste pekli ili kuvali sa šargarepom i tikvicama

Subota

Ručak: svež sok od grejpa, 150 grama pečene govedine uz mešano povrće sa žara
Večera: salata s pečurkama, 60 grama testenine sa sosom od paradajza

Nedelja

Ručak: mešana salata s povrćem po izboru, teletina i pečeni krompiri
Večera: 200 grama voća, 2 tvrdo kuvana jaja i supa od povrća

Hrana koju možete da jedete između obroka neka bude lagana i neka uključuje jogurte, voće i povrće. Najbolje bi bilo da tokom dana pijete dosta vode, a sokovi neka ne budu zaslađeni. Bolji odabir će biti neki prirodni čajevi ili sokovi bez šećera.

Izvor: net.hr

0 Komentari

Ukoliko želite da komentarišete sa svojim korisničkim imenom, molimo vas da se ulogujete.

Ostali komentari