1. Na doticnom autoputu, preticem lika koji polako prelazi u moju traku. Ja po sireni, koja ono ubija, on se trgne, vidim drzi telefon i prodjem. Valjda sam ga iznervirao sto ga ometam dok prica, pa nagazi, pretekne me, i onda ja iza njega obilazimo neko vozilo. Tog trenutka on pritiska kocnicu, ali samo blago da mu se upale stop svetla, misleci da cu ja da nagazim na kocnicu i ne znam sta se nadao da ce se desiti. Srecom, nisam reagova, ni sam ne znam kako, ali verovatno bi posledice bile mnogo vece nego da ga drne otpozadi. Eto na sta su ljudi spremni.
    (parx, 27. novembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  2. Autoput ima dosta krivina i kosina, pri klizavom vremenu i neadekvatnim brzinama lako moze doci do proklizavanja.
    (stefan beograd, 27. novembar 2021 10:45) Narocito ako ne znas da vozis ili imas jako lose gume. Vozio po kisi jednom prilikom, autoput je pristojno odradjen . U svakom slucaju mnogo bezbedniji od Ibarske magistrale.
    (Coyote, 27. novembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  3. Ne gospodo, ta traka sluzi da se neko prestigne a onda se vratis u drugu traku!
    (Xman, 27. novembar 2021 10:03)

    Badava su sve price. To je od rođenja i prvih koraka.

    Bio u spaniji. 3 + zaustavna. Svi, ali svi svi, voze u najsporijoj. Mozda 100 kmh i retko ko i pretice. Kamion, autobus, automobil... Svi voze istim tempom. Razmak bar 50 metara i bez panike. Jednostavno te povuce da ne zuris i ne gubis glavu.

    Kakva gospoda...

    Ljudi ne razumeju da je 120 za 30 manje od 150. Brzina kretanja je drasticno veca sa 150 a razlika posle celog sata voznje sa 150 je samo 30km između njega i nekog ko vozi 120. I onda se stigne na rampu ili na granicu i sve se to ponisti.
    (poz, 27. novembar 2021 14:19)

    # Link komentara

  4. Sa ovim putem nesto nije u redu?
    (dexter-lab, 27. novembar 2021 14:16)

    # Link komentara

  5. Radare i policajce ,20 evra po kilometru prekoracenja i sve se smiri.Ko jednom plati drugi put dobro pazi
    (Clash, 27. novembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  6. Pre neki dan sam, s zaprepašćenjem, pisao o iskustvu na MV, od Uba do BG sasvim običnog dana.
    Na deonici GM-LJIG preko 90% vozila je u prekršaju : vožnja preko ograničenja od 100km/h, malo odstojanje, vožnja s dnevnim svetlima pri lošoj vidljivosti, preticanje desnom i zaustavnom trakom,...
    Agresija i nepridržavanje osnovnih pravila, katastrofa u najavi.
    (milan, 27. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  7. Nije taj autoput za velike brzine po klizavom kolovozu.
    (Cane, 27. novembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  8. За све је крива брзина. Шта год причали, све креће од тога. Све ово што нервира људе и што изазове опасне ситуације јесте само последица неприлагођене брзине. Зашто? Јер су људи кратковиди. Не размишљају. Овде може да се вози 90 зашто стоји знак 60. Ја сам паметан, ја ћу возити 90 јер може. Не размишља да иза има кућа, сељака који имју тракторе и који се често укључују у саобраћај а да они трактором не могу да убрзају нагло и возе 90. Да су људи образовани израчунали да може максимално 60 да се вози како би се смањила брзина у случају трактора на путу иза благе кривине итд. Да се због микроклиме због језера или планине јавља већа влажност па су већа проклизавања итд. Он тера 90 јер може. Е то је проблем, чим физички може да се вози 90 онда се вози 90.
    (Томо, 27. novembar 2021 13:25)

    # Link komentara

  9. Ibarska je sada za vožnju prava milina,nema gužve,put porpuno nov i stiže se 20 min kasnije nego autoputem.
    (Aleksandar, 27. novembar 2021 11:46)

    Hocete reci u spicevima i ranije. Dok ovi na auto putu cekaju kolonu na naplatnoj rampi, magistralom se lagano stize ranije.
    (Sasa, 27. novembar 2021 13:10)

    # Link komentara

  10. Ja sam na autoputu gotovo svaki dan, doduše ne često prema čačku, ali za razliku od komentatora ne primećujem baš neku jurnjavu autoputem od kada je uvedeno merenje prosečne brzine. Najčešće divljaju strane table u tranzitu a njih prema čačku baš i nema. Veći problem od brzine je nepostojanje kulture vožnje na autoputu. Osim pomenute vožnje preticajnom trakom tu su:
    Prelazak u levu traku bez ili sa istovremenim uključivanjem žmigavca. Posebno su opasni vozači koji ne obraćaju pažnju da se približavaju sporijem vozilu i menjaju traku u poslednjem trenutku kada više ne mogu da bezbedno uspore. Takvi jednostavno skrenu u levu traku bez gledanja .
    Preticanje vozila u desnoj traci sa minimalnom razlikom u brzini. Pobogu, dodajte gas kad nekog obilazite, što pre završite preticanje bićete bezbedniji. Još razumem kamione, ali nekad čepove prave automobili koji sigurno mogu brže.
    Vozači koji pokušavaju da prođu kada su obe trake pune, lepe se za branik, blicaju a nema gde da se sklonite
    (Milan, 27. novembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  11. Veliki apel ako neko čita od nadležnih za saobraćaj!
    Sa povećanjem broja vozila na putevima normalno je da dolazi i do saobraćajnih nesreća ali bih ja akcenat usresredio na divljanje po auto putu a naročito na ne bezbedno preticanje a ogleda se u tome :
    - pri brzini od preko 100 km/h vozilo koje pretiče skreće ispred preticajnog vozila, vraća se u voznu traku na samo 2-3 metra ispred vozila.
    - isto preticanje kao u predhodnom zapažanju ali sad je meta benzinska stanica, preticanje ispred auta naglo kočenje i isključenje na benzinsku stanicu i to pri brzini od 110 - 130,vrlo opasan učestali manevar sličan ruskom ruletu.
    - Izlaz iz Beograda, Bubanj potok od 3 voznih traka koriste se samo 2, desna traka sa ograničenjem od 100 km/h se vrlo retko koristi, stvara se gužva u ostalim trakama a desna prazna.
    - Zaboravljeni saobraćajnih znaci
    (Radojica, 27. novembar 2021 12:42)

    # Link komentara

  12. Letos sam prvi put prosao tim autoputem i mogu reci da uopste nije za zezanje, mnogo krivina, uzbrdica, nizbrdica, i vidis da lagano moze da dodje do nerece. Ako to covek pomisli na plus 30, mogu da zamislim zimi i kad je vlazno. Evo jedna situacija sa tog autoputa i mog prvog prolaska kroz isti. Ide matori Clio iz 2003. konstantno zaustavnom trakom, dakle klinac sa devojkom sve pretice zaustavnom, u tom trenutku sleper krece da pretice preticajnom ovaj krene isti auto ali zaustavnom, i krene sleper da se vraca u srednju a klinja nastavlja zaustavnom da pretice sleper, kako se sleper vracao tako prikolica ode skoro metar u zaustavnu, Klinja je ocesao bankinu, udario o ivicnjak, na trenutak se borio da povrati kontrolu nad autom jer je krenuo da ide levo desno, i sta mislite sta se desilo. Cim je uspostavio kontrolu, on umesto da stane, da vidi sta se desilo sa autom, da li su svi dobro, on je opet krenuo da pretice kamion kad ga je sustigao i to zaustavnom. Ni on ni devojka pored njega nikakva reakcija, kao dva drveta u kolima, da se neko okrenuo, da je reagovao, da se uhvatio za glavu, ma joook, svako gleda samo pravo i to je to....
    (Brada Bg, 27. novembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  13. Ne znam sta je uzrok ali mislim da je krajnje vreme da neko krene da kaznjava vozace koji na autoputu ne izlaze iz obilazne trake. Kad god pomislim da obidjem nekog, pogledam u retrovizor i vidim bar nekoliko njih koji obilaznu traku dozivljavaju kao traku kojom se vozi najnormalnije. Ne gospodo, ta traka sluzi da se neko prestigne a onda se vratis u drugu traku!
    (Xman, 27. novembar 2021 10:03)

    Тачно, само на пример, Београд-Ниш, десна трака искрпљена, колотрази. Сигурније је возити претицајном, већи проблем су они који мисле да су на тркама, па шибају 150+, лепе се на браник и блицају.
    (?, 27. novembar 2021 12:27)

    # Link komentara

  14. Ne gospodo, ta traka sluzi da se neko prestigne a onda se vratis u drugu traku!
    Xman

    Znam da je slaba uteha, al' sto se toga tice nista bolje nije ni u Svajcarskoj.
    (gospoda & co., 27. novembar 2021 12:05)

    # Link komentara

  15. Pa da, cesto vozim istom deonicom i u okviru ogranicenja a pored mene projure takvom brzinom kao da stojim u mestu. Uzas od divljastva … Kamere sto pre za prekoracenje brzine pa po dzepu
    (Dejan, 27. novembar 2021 11:49)

    # Link komentara

  16. Ibarska je sada za vožnju prava milina,nema gužve,put porpuno nov i stiže se 20 min kasnije nego autoputem.
    (Aleksandar, 27. novembar 2021 11:46)

    # Link komentara

  17. @(Xman, 27. novembar 2021 10:03

    I kaznjavanje onih koji voze preko ogranicenja na autoputu i kojima je leva traka pista za uzletanje.
    (Jovan, 27. novembar 2021 11:09)

    # Link komentara

  18. Nama treba više presretača, divlja se na auto putu, i na putevima uopšte.
    (darko, 27. novembar 2021 11:06)

    # Link komentara

  19. Autoput ima dosta krivina i kosina, pri klizavom vremenu i neadekvatnim brzinama lako moze doci do proklizavanja.
    (stefan beograd, 27. novembar 2021 10:45)

    # Link komentara

  20. Ne znam sta je uzrok ali mislim da je krajnje vreme da neko krene da kaznjava vozace koji na autoputu ne izlaze iz obilazne trake. Kad god pomislim da obidjem nekog, pogledam u retrovizor i vidim bar nekoliko njih koji obilaznu traku dozivljavaju kao traku kojom se vozi najnormalnije. Ne gospodo, ta traka sluzi da se neko prestigne a onda se vratis u drugu traku!
    (Xman, 27. novembar 2021 10:03)

    # Link komentara