Sa 18 godina majka ga je IZBACILA iz kuće, od fakulteta je ODUSTAO posle dve nedelje, a danas ga na Jutjubu prati više od 112 MILIONA ljudi

Džimi Donaldson, poznatiji kao MrBeast, najpraćeniji je jutjuber današnjice sa 112 miliona pratilaca na toj platformi, čime je prestigao Feliksa Kelberga, poznatijeg kao PewDiePie, koji ima milion pratilaca manje.

Foto: printscreen Instagram/mrbeast
Foto: printscreen Instagram/mrbeast
.

Bilo je samo pitanje vremena kad će Džimi nadmašiti Feliksa, koji već neko vreme razmišlja o odlasku u penziju, pa se nedavno sa suprugom Marcijom preselio u Japan i počeo da živi potpuno drugi život. Na platformi sada objavljuje videe na kojima pokazuje lepote novog prebivališta koje istražuje sa svoja dva mopsa.

S druge strane, Džimi se trudi svim silama da nadmaši sam sebe svakim novim videom, a njegove objave broje nekoliko stotina miliona pregleda.

Prvi video objavio je sa 13 godina

.

Ko je zapravo Džimi Donaldson? Rođen je 7. maja 1998, detinjstvo je proveo u Severnoj Karolini, gde je završio privatnu hrišćansku srednju školu. Prvi video na Jutjubu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. godine. Prvih nekoliko godina pokušavao je da pobedi algoritam te platforme kako bi prikupio što više pratilaca i pregleda, međutim, to mu nije išlo od ruke.

Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru „Minecraft“, pa nakon toga „Call of Duty“, a onda je pokušao da proceni bogatstva drugih jutjubera i komentariše dramatične situacije u kojima su se našli drugi jutjuberi.

Tada se retko pojavljivao pred kamerama. Neke je preglede uspeo da skupi rugajući se 2016. drugim jutjuberima, pa je tada imao već oko 30.000 pratilaca.

U to vreme upisao je i fakultet, ali je izdržao samo dve nedelje, nakon čega se ispisao rekavši svojoj majci: "Radije bih bio siromašan nego radio bilo šta drugo osim na Jutjubu." Majka zbog toga nije bila presrećna, pa ga je naterala da sa 18 godina napusti porodični dom i počne da živi samostalno.

Prvi viralni video snimio je 2017. godine i u njemu je pokazao kako broji do 100.000, za šta mu je, rekao je, trebalo 44 sata.

Rekao je da je shvatio da to funkcioniše, bio je očajan što nije imao novca, a kada su mu se predviđanja potvrdila, znao je šta treba da radi na popularnoj platformi. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Džejka Pola „It's Everyday Bro“ i vrtio fidget spinner 24 sata, čime je došao do prvog miliona pratilaca.

Deli samo sitnice iz privatnog života

.

Sada ima nekoliko vrsta videa za koje zna da će postati viralni, a to uključuje izazove kao što je zadnja-osoba-koja-ode ili sa druge strane daje velike svote novca vozačima ubera ili konobaricama, a jednom je otvorio i prodavnicu automobila i zatim sve aute podelio besplatno. Kako mu je kanal rastao, uspeo je da zaposli svoje prijatelje iz detinjstva koji mu pomažu, a svi oni postali su popularni zbog pojavljivanja u videima.

S obožavaocima, za razliku od drugih popularnih jutjubera, deli samo sitnice iz privatnog života. Otkrio je da boluje od kronove bolesti, kao i da je u vezi sa Teom Bisti. Mediji su o njemu pisali i kada je otvorio restoran koji je plaćao ljudima da u njemu jedu, a nakon toga i franšizu „MrBeast Burger“ u više gradova širom Amerike.

Ali, nije se sve dogodilo bez medijske pompe, jer čak 11 njegovih radnika izjasnilo se za Njujork tajms da je bilo ekstremno teško raditi za njega. To mu nije sprečilo uzlaznu putanju, jer kaže da je perfekcionista koji nema problema s potpunim odbacivanjem videa na koji je potrošio čak i nekoliko stotina hiljada dolara i više od nekoliko meseci rada.

Izvor: Index.hr