Rešite se omraženog sala oko struka zs samo šest dana!

Smeta vam kod isprobavanja uskih farmerica, treba puno vremena i treninga da se skine, a ako je i genetika dala svoj doprinos, salo oko struka je vaš životni neprijatelj. Isprobajte ovih šest prirodnih trikova za brobu protiv tih nemilosrdnih naslaga.

Rešite se omraženog sala oko struka zs samo šest dana!, foto: Depositphotos/monkeybusiness
Rešite se omraženog sala oko struka zs samo šest dana!, foto: Depositphotos/monkeybusiness

Koliko puta vam se desilo da se ujutru pogledate u ogledalo i sviđa vam se to što vidite, a već poslepodne ili uveče primećujete da vam je stomak gotovo dvostruko veći?

Razlog za to su vaše dnevne navike koje izazivaju nadutost, a time i vizuelno povećavaju stomak. Ako želite za samo šest dana da smanjite masne naslage oko struka i uskočite u omiljeni komad odeće bez straha, pridržavajte se sledećih pravila:

Smanjite unos soli

Sol jelu daje bogatiji ukus, ali ovaj začin zadržava vodu u telu, što uzrokuje osećaj nadutosti, a time i povećava vaš stomak. Dakle, slane grickalice i brza hrana zabranjeni su tokom sledećih šest dana.

Smanjite unos ugljenih hidrata

Beli hleb za doručak, pirinač ili testenina za ručak, mnogima su deo svakodnevne ishrane. Ali ove namirnice prepune su ugljenih hidrata i nisu prijatelji vaše linije i stomaka, pa ih zato izbacite iz ishrane. Za doručak radije birajte hranu bogatu proteinima poput jaja i sira, a za ručak naglasak stavite na povrće ili pripremite integralni pirinač. Ako ipak ne možete da izdržite bez hleba, konzumirajte onaj integralni.

Zaboravite na mleko

Intolerancija na laktozu može da izazove probleme s probavom i snažan osećaj nadutosti. Ako niste sigurni da li spadate u ovu grupu, probajte barem na sedam dana da izbacite mleko iz ishrane. Kafu obogatite sojinim ili bademovim mlekom, a umesto čaše mleka popijte jogurt.

Birajte voće

Iako je voće zdravo, neki od ovih ukusnih plodova mogu da izazovu nadutost. Jabuka, kruška ili dinja vrlo su ukusni plodovi, ali teže se vare, pa mogu da izazovu gasove. Zato radije birajte citruse poput limuna i narandže, kao i bobičasto šumsko voće.

Recite NE ljutim začinima

Ljuti začini podstiču izlučivanje želudačne kiseline, što može da izazove nadimanje i tvrd stomak. Iako su oni zdravi, preskočite ih na sedam dana, a radije posegnite za laganijim začinima poput bosiljka, origana, majčine dušice i sl.

Izbacite ŠAP

ŠAP je skraćenica za tri stvari koje vaše telo nikako ne voli – šećer (rafinisani), alkohol i pržena hrana nisu prijatelji linije i zato bi, ako želite ravan stomak, svakako trebalo da ih izbegavate, piše miss7.