Slušanje jutarnjih vesti loše utiče na psihu

Nedavno američko istraživanje, objavljeno u časopisu Harvard Business Review, otkriva da nas konzumiranje negativnih informacija čini depresivnijim i manje produktivnim.

.

Naučnici, takođe, ističu da loše vesti koje čujemo izjutra direktno potkopavaju naš radni elan pa samim tim i našu prodiktivnost na poslu.

Na radiju, informativnim kanalima, aplikacijama, novinama, Fejsbuku - svuda smo izloženi vestima koje su mahom negativne budući da onih dobrih nekako ima sve manje.

Naučnici su podelili 110 "konzumenata" jutarnjih vesti u dve grupe od kojih je jedna nakon buđenja bila podvrgnuta 10-minutnom slušanju deprimirajućih novosti, dok je druga tokom tri minuta pratila pozitivne informacije.

Šest sati kasnije, svako od učesnika eksperimenta odgovarao je na upitnik kako bi se ustanovilo da li je i koliko stresiran, osnosno spokojan.

Test je pokazao da osobe izložene "lošim vibracijama" imaju 27 odsto više šansi da tokom dana budu deprimirane ili pod stresom. Istraživači nam svakako ne savetuju da se ne informišemo, ali nam preporučuju da, u očekivanju da se sukobi smire, a vlade svima obezbede dobro plaćeni posao, ne uključujemo radio i televiziju čim se probudimo, ili da barem biramo "pozitivnije stanice i kanale".

Izvor: tanjug