8 rešenja protiv neprijatnog mirisa znoja

Znojenje je normalna i zdrava pojava, ali ponekad može da nam uzrokuje i probleme i dovede nas u neprijatnu situaciju.

Redovna dnevna higijena koja uključuje tuširanje i nanošenje dezodoransa najbolji je način sprečavanja neugodnog mirisa znoja, ali ponekad to nije dovoljno pa valja obratiti pažnju i na neke svakodnevne navike. Ako uprkos higijenskim rutinama ne možete da se rešite neugodnog mirisa znoja pokušajte da upotrebite neke od ovih saveta:

1. Redovno odstranjujte dlačice ispod pazuha na kojima se skupljaju 'dodatne' bakterije

2. Jedite što manje mesa, posebno crvenog i izbegavajte brzu i jako začinjenu hranu

3. Izbegavajte alkohol i namirnice koje utiču na miris znoja kao što su beli luk, crni luk i špargle

4. Nosite isključivo laganu garderobu od prirodnih materijala

5. Dnevno popijte pola litre do litra čaja od žalfije, jer on delotvorno smanjuje znojenje

6. Jednom ili više puta nedeljno napravite ugodnu kupku u koju dodajte šolju prirodnog jabukovog sirćeta

7. Fizičke aktivnosti izazivaju pojačano znojenje, ali na taj način izbacujete iz tela toksine, pa vaš znoj u kombinaciji sa dnevnom higijenom neće imati snažan neugodan miris

8. Izbegavajte konzumaciju preterano hladnih i vrućih napitaka, jer oni izazivaju pojačano znojenje