Zdravlje

Smršajte lako uz dijetu "Tri jabuke"

Ova dijeta podrazumeva konzumiranje jedne jabuke pre svakog glavnog obroka. Kako je ovo voće bogato vlaknima, jabuka lako može da vas zasiti, a osim što ćete jesti manje količine hrane u svakom obroku, drastično će vam se smanjiti i želja za slatkim.
21.11.2016. - 11:59h

Poželjno je imati 4 - 5 manjih obroka dnevno, baziranih na zdravoj hrani sa malo masnoća. Svaki obrok ili užina trebalo bi da sadrži i neki protein jer je dokazano da ovakva kombinacija smanjuje apetit i poboljšava gubitak težine.

Osobe koje su na ovoj dijeti se podstiču da uzimaju dosta voća i povrća i time smanje ukupan unos kalorja a da ne osećaju glad.

Primer jelovnika

Doručak
• Jabuka
• Omlet sa nemasnim sirom
• Šolja kuvanog ovsa


Prepodnevna užina
• Komad nemasnog sira
• Šolja nemasnog jogurta


Ručak
• Jabuka
• Pileća prsa sa roštilja
• 2 šolje - pareni brokoli
• Šolja mrkog pirinča


Popodnevna užina
• Kapućino šejk


Večera
• Jabuka
• Losos sa roštilja
• Zelena salata

"Jutarnja banana" za odličnu liniju


Izvor: dijeta.net