Zdravlje

3 koraka do čvrste guze

Zahvaljujući društvenoj mreži Instagram i neverovatnoj stražnjici koja prkosi gravitaciji fitnes model Džen Selter postala je planetarno popularna. Treba li vam inspiracija za učvršćivanje ovog dela tela – isprobajte vežbe koje Džen pomažu da održi stražnjicu podignutom i čvrstom.
26.08.2014. - 09:49h

1. Čučnjevi ala Džen
Umesto da noge postavite ravno na pod u visini ramena, čučnjeve počnite da radite baš kao Džen Selter. Raširite noge sa široko postavljenim stopalima što je moguće više tako da tvore slovo v, ispravite leđa, a ispred sebe ispravite ruke u visini grudi. Lagano se spuštajte do poda i podižite u početnu poziciju.

2. Podizanje nogu na sve četiri
Spustite se na pod 'na sva četiri uda': oslonite se na pod ravno položenim rukama i kolenima, te nemojte zaboraviti da ispravite leđa. Ritmički podižite jednu nogu prema plafonu oslanjanjući se na preostale udove. Uradite ovu vežbu 15 puta, pa promenite nogu.

Dodatne rezultate za područje stražnjice i bedara postići ćete ako svaku nogu podižete sa strane – iz boka.

3. Oslonjeni na barsku stolicu
Stanite ispravljenih leđa i nogu nasuprot zida ili visoke barske stolice sa ravno ispruženim rukama u nivou grudi. Nagnite se gornjim delom tela lagano prema napred, podignite desnu nogu koliko god možete prema plafonu, pa je nežno vratite na tlo. Ponovite ovu vežbu 15 puta, pa isto ponovite desnom nogom.