Zdravlje

Bez vežbanja do gubitka kalorija

Iako je s prolećem stiglo razmišljanje o dijetama i kalorijama, stigao je i prolećni umor, koji nas sprečava da se pomerimo, odemo na trčanje ili u teretanu.
22.04.2014. - 09:06h

Evo nekoliko predloga kako da istopite kalorije bez fizičkog umaranja.

Zdrave masti

Naravno, u ovom slučaju presudnu ulogu igra ishrana. Dokazano je da jedenje doručka poboljšava sagorevanje kalorija i pomaže da ih gubite tokom celog dana.

Za doručak jedite:

2 jajeta, ispečena na dve kašike maslinovog ulja

2 kašike putera od kikirikija na tostu od celovitih žitarica

Avokado na pecivu i parče sira

Hladna voda

Jedno istraživanje je pokazalo da pijenje 8 čaša vode ubrzava metabolizam i do 30 %. Popijte hladnu čašu vode, nezašećerenog čaja ili limunade uz svaki obrok.

Jedite proizvode od isključivo celovitih žitarica, jer telo troši više kalorija dok ih probavlja.

Đumbir i cimet povisuju telesnu temperaturu, pa se samim tim vaš metabolizam ubrzava.

Zabavno skidanje kalorija

Da li ste znali da neke od veoma zabavnih aktivnosti sagorevaju kalorije?

Jednočasovnim šopingom, kuglanjem od 45 minuta, okretanjem hulahupa pola sata i igranjem stonog tenisa 35 minuta, skinućete 200 kalorija.

100 kalorija ćete izgubiti ako bude stajali 45 minuta dok pričate telefonom ili vozite rolere svega 15 minuta.

Nije znoj jedini način za skidanje kilograma. Pokušajte!