Zdravlje

Ishrana za povećanje libida

Kako vaša ishrana može da utiče na vaš libido i šta je to što biste trebali da jedete za bolje provedeno vreme u krevetu, a i celokupno zdravlje i izgled, objašnjava dr Brejvermen.
08.04.2014. - 11:50h

Rešenje je u sledećim namirnicama:

Ukoliko imate nedostatak libida... Ukazuje na manjak dopamina u mozgu. Hrana koja to popravlja treba da sadrži nemasne proteine koje omogućavaju stvaranje više dopamina.

Ukoliko imate problem sa uzbuđenjem ili manjkom lubrikacije... Ukazuje na manjak acetilkolina u mozgu. Hrana koja to popravlja su mahunarke, jaja i cela zrna žitarica koji sadrže dobar izvor kolina.

Ukoliko imate nervozu... I ne možete da doživite orgazam, ukazuje na to da vam je gama-aminobitrična kiselina disbalansirana. Hrana koja to popravlja su cela zrna žitarica i hrana puna vlakana kako bi se regulisala situacija i nivo ovo kiseline u mozgu.

Još malo hrane

Jabuke - sadrže feniletilamin (PEA), što daje prirodan osećaj uzbuđenja i dobrog osećaja, objašnjava dr Brejverman. Čokolada sadrži više PEA od jabuka (što tamnija čokolada, to više PEA), a sir sadrži više od čokolade.

Avokado - sadrži vitamin B6, što pomaže u povećanju testosterona i potasijuma i reguliše tiroidnu žlezdu. Oba ova elementa povećavaju libido.

Orasi - sadrže esencijalne masne kiseline koji potpomažu rad alarma u mozgu. Orasi se smatraju da podstiču uzbuđenje kod žene. Veruje se i da povećavaju PEA tela, i poznati su da podižu nivo testosterona.

Riba - sadrži omega-3 masne kiseline. Pronađene u lososu, pastrmki i skuši prave da krv bude manje lepljiva, što povećava protok krvi kroz organizam.