Zdravlje

Pet saveta poznatih

Trener poznatih Komando Stiv deli sa vama pet saveta poznatih za treniranje.
28.02.2014. - 10:24h

Pa, ako se nadate da će ovaj tekst da vam ponudi magičnu pilulu koju poznati sažvaću pre odlaska na crveni tepih...razmislite ponovo!

Možda jesu zvezde, ali kad dođe groznica pred neki važan događaj, ovi muškarci i žene i te kako zasuču rukave, kao i ostatak sveta! Svakako da sebi mogu da priušte personalnog trenera puno radno vreme, verovatno i kuvara, ali kada dođe vreme da se zaista vežba, oni stvarno moraju da budu tu, spremni na rad i znoj.

Prvo, da otklonite onaj stari stav "to je u redu za njih", pa da se bacimo na posao...

1. Ishrana

Pročistite vašu ishranu. Dakle, izbacite sve ono za šta zastanete da se zapitate da li da jedete. Ako treba o tome i da razmišljate, gotovo! Zeleniš, proteini i mršavljenje.

2. Odgovornost

Odrastite! Vreme je da prestanete sebe da nagrađujete sa hranom kao da ste dete ili još gore, kao kućni ljubimac! Želite dobro da se osećate? Nagradite se sa masažom, pedikirom, kupovinom, čime god. Ali nikada hranom.

3. Trenirajte sa intezivnošću

Prvo radite na tome da vežbe završavate do kraja komforno i konstantno, pre nego što se na njih bacite 100%. Onda tek trenirajte JAKO! Samo napred! Gledajte na svaki trening kao da vas nikada neće pobediti. Neka vam vežbe budu kratke i jake.

4. Trenirajte za život

Ukratko, vaš program treniranja treba da obuhvata pokrete koje vas pripremaju za bilo šta što će život da baci pred vas. Želećete da se fokusirate  na pokrete koji vam omogućavaju šetnju, trčanje, skakanje, šprint, podizanje, nošenje, guranje, držanje i bacanje. Kombinujte ove elemente u što više kombinacija i šema koliko vam to kreativnost dozvoljava. Kolotečina je neprijatelj. Preterano razmišljanje može da vam bude najveći neprijatelj.

5. Upornost

Vaše paljenje je ključ! Ciljajte da trenirate četiri do šest puta nedeljno. Nekim danima će to da vam predstavlja kao odlazak u rat! Ali je sve to normalno. Upornost je ta koja će vam doneti rezultate i fokusiranje na to da se trening što bolje odradi, kao i trenutak kako se osećate i šta stvarno želite.