Zdravlje

Izgubite salo u sedam koraka

Mršavite brzo uz ove isprobane i istinite vežbe sagorevanja masti.
26.02.2014. - 09:34h

Sa ishranom i vežbama na pameti, ovi fit saveti su ciljano dizajnirani da sagorite višak masti.

1. Kupite vijaču

 Preskakanje vijače je trening visokog intenziteta koji možete da uradite bilo kada i bilo gde. Treba vam samo nekoliko minuta da ozbiljno ubrzate vaš metabolizam i otkucaje srca, koji će vam pomoći u sagorevanju kalorija mnogo sati i nakon preskakanja.

2. Sva pića zamenite vodom

Ovo uključuje i alkohol! Hidratacija je važan deo zdravlja i gubitka kilograma. Tečne kalorije su najlakše da se u njima preteruje, jer vam ne daju nikakav osećaj sitosti. Voda ima nula kalorija i nema nikakve aditive.

3. Dvo-minutne vežbe

Kada se probudite i kada dođete kući sa posla, uradite minut do dva kardio vežbi, kao što su "zvezda"(skakutanje sa istovremenim širenjem ruku i nogu) ili "maca"(spustite se u čučanj, do skleka, nazad i čučanj i iz tog položaja u skok). Kao i preskakanje, dovode otkucaje vašeg srca do maksimuma i ubrzavaju vam metabolizam za najkraći vremenski period.

4. Smanjite unos kalorija

Zamenite obrok kompleksan složenim ugljenim hidratima i proteinima za polovinu sa salatom i povrćem. Prirodno su siromašni kalorijama a bogati vlaknima, tako da ćete ozbiljno smanjiti unos kalorija.

5. Brojite vaše korake

Nabavite sebi pedometar i osigurajte se da dnevno pređete bar 10 hiljada koraka. Morate da budete fizički aktivni svakog dana, kao i da trenirate - ne jedno ili drugo, već oba! Ustanite više puta sa radnog mesta i išetajte malo iz kancelarije tokom pauza.

6. Non stop sagorevanje masti

Pretvorite vaše treninge u krugove vežbi gubitka masti. Nemojte da se odmarate između vežbi. Nakon takvih vežbi, bacite se na vožnju bicikla u trajanju od dva minuta. Kratko se odmorite, a zatim ponovite ovaj krug još tri puta.

7. Produžite trajanje treninga

Kraj je radne nedelje, zato izađite napolje na sporiji, ali duži trening, kao na primer brzi hod, lagano plivanje ili vožnja bicikla. Iako je intenzivan trening odličan za sagorevanje masti, dugačke sporije vežbe takođe imaju svoje mesto za dobro vašeg zdravlja i tela.