Zdravlje

Izbegnite greške: 10 razloga zbog kojih ne možete da se rešite masnih naslaga oko stomaka

Skidanje masnih naslaga sa stomaka jedan je od najtežih koraka prilikom mršavljenja. Čak i kad postignemo željenu težinu, borba sa salom u predelu stomaka se nastavlja.

15.04.2019. - 14:00h
Izbegavajte ove greške i uskoro ćete primetiti rezultate
Izbegavajte ove greške i uskoro ćete primetiti rezultatefoto: Depositphotos

Iako su zdrava ishrana i fizička aktivnost nužne za fit izgled, postoje još neke stvari koje mogu da utiču na izgled vašeg struka. Nezdrava hrana, sedenje i druge loše navike najveći su neprijatelj ravnom stomaku.

Otkrivamo vam neke od najčešćih grešaka zbog kojih ne možete da se oslobodite masnih naslaga oko stomaka.

Nedovoljno sna

Našem telu je potrebna dobra i kvalitetna količina sna kako bi se odmorilo i kako bi metabolizam mogao da obavlja sve svoje funkcije, posebno one koje se tiču sagorevanja kalorija. Nedovoljno sna loše utiče na metabolizam i dodatno ga usporava.

Pogrešne vežbe

Postoje različite vrste vežbi i svaka od njih je fokusirana na određene delove tela. Ukoliko želite da izgubite salo oko stomaka, morate se pozabaviti vežbama koje će uticati na gubljenje viška kilograma u tom području. Treninzi visokog intenziteta pokazali su se najuspešnijim kod gubljenja sala u predelu stomaka.

Previše šećera

Izbacili ste ugljene hidrate, ali i dalje jedete šećer? Loša odluka. Šećer je veliki neprijatelj ravnom stomaku, pa ga zbopg toga izbegavajte u širokom luku. Izbegavajte kupovne sokove i druge napitke i namirnice koje u sebi imaju mnogo skrivenih kalorija i šećera.

Nedovoljno proteina

Proteini su ključni za mršavljenje i izgradnju mišićne mase, pa se zato potrudite da ih unosite u dovoljnoj količini. Vaši obroci i užina koju jedete između obroka, trebalo bi da sadrže proteine. To će vam pomoći da se osećate sito i da ne dođete u iskušenje da pojedete nešto nezdravo poput slatkiša ili hamburgera.

Stres

Poznata je činjenica da je stres najveći neprijatelj ljudskom zdravlju, ali i ravnom stomaku. Iako ne možemo uvek da ga kontrolišemo jer živimo u takvom okruženju u kojem je stres, nažalost, naša svakodnevica, ipak možemo da preduzmemo određene mere kako bismo ga sveli na minimum. Dakle, ako ste pod velikim stresom, pokušajte da meditirate, da se bavite jogom i drugim tehnikama koje će vam pomoći da se opustite.

Ne pratite napredak

Prilikom mršavljenja, vrlo je važno da pratite svoj napredak, iz nedelje u nedelju. Imajte na umu da se uspešni rezultati ne mogu postići preko noći, već se do njih dolazi malim koracima. Proslavite ispunjenje manjih ciljeva jer je njihova realizacija jedini način da dođete do ostvarenja svog velikog cilja. To će vam pomoći da ostanete motivisani i na pravom putu.

Loše dijete

Ukoliko želite da budete zdravi i imate idealnu telesnu težinu, klonite se loših dijeta koje obećavaju čudesne rezultate. Umesto dijetama, radije se okrenite zdravom načinu života koji bi trebalo da postane vaša svakodnevica, a ne samo neki režim kojeg ćete se držati nekoliko meseci i zatim se ponovno vratiti na staro.

Previše truda

Naše telo nije svemoguće i postoji određen stepen vežbanja koji možete da podnesete. Nemojte biti previše radikalni prema sebi i svom telu jer će vas to odvesti na posve pogrešan put. Važno je da pronađete idealnu ravnotežu koja će vam pomoći da izgubite suvišne kilograme i da se pritom dobro osećate. Imajte na umu da uvek na prvom mestu treba da vam bude zdravlje, a ne brojka na vagi.

Ravnoteža kod vežbanja

Kad već govorimo o ravnoteži, vrlo je važno pronaći pravu ravnotežu i kod vežbanja. Kombinacija treninga visokog intenziteta i vežbi otpora pomoći će vam da se rešite tog viška masnih naslaga u predelu stomaka. 

Nedostatak motivacije

Kod mršavljenja su ključne dve stvari, a to su upornost i motivacija. Već smo spomenuli da rezultati neće doći preko noći i zato treba biti uporan. Pronađite nešto što će vas motivisati svakodnevno i pomoći vam da ostanete na pravom putu.

Izvor: Žena.hr