Zdravlje

Tajne mršavljenja poznatih mama - 2. deo

Čini se da se svetske zvezde veoma brzo vraćaju na ekrane posle porođaja i to sa savršenom linijom. Predstavljamo vam tajne za savršenu liniju deset poznatih mama...
15.01.2014. - 16:18h

Dženifer Lopez
Dženifer je poznata po svojim oblinama, ali i disciplini. Nakon što je dobila blizance Maksa i Emu, ona je morala da oslabi čak 23 kilograma. Uz pomoć trenera ona je počela sa vežbanjem, a iz jelovnika je potpuno izbacila crveno meso sve dok nije došla do željenog cilja, a on je bio 55 kilograma.
Dženifer nije dojila svoje blizance (dojenje sagoreva više kalorija, od pojedinih kardio vežbi), ali se ipak odrekla alkohola, pušenja i pridržavala se dijete. Ona je možda srećnica jer oko sebe ima personalne trenere i nutricioniste, ali i vi možete sebi napraviti plan koji će podrazumevati odricanje od kalorične hrane, ishranu u više manjih obroka i uzimanje dosta zdravih namirnica poput voća i povrća. Takođe u toku dana uključite bar polusatnu šetnju.
Tipičan obrok Dženifer izgleda ovako: omlet od belanaca sa povrćem, sveže voće. Za užinu uzima grčki jogurt dok za ručak jede tunjevinu, piletinu ili neku drugu vrstu ribe.

Dženi Mekartni
Dženi je pribegla jednom od najstarijih načina gubljenja kilograma. Nedeljni sastanci i striktni plan dijetalne ishrane pomogao joj je da izgubi čak 36 kilograma viška koje je dobila tokom trudnoće sa sinom Evanom. Dženi sada ima i sopstvenu fitnes igricu za "Nitendo Wii".

Hajdi Klum
Nekada se čini da je Hajdi Klum večito trudna, a onda kao da čim se porodi odmah sa savršenom linijom šeta pistom kao Viktorijin anđeo. Tako se Hajdi na reviji pojavila već dva meseca nakon što se drugi put porodila.
Tajna savršene linije Hajdi Klum je u tri mala i dobro balansirana obroka na svaka tri sata i rad na spravi za veslanje sa svojim trenerom.
Kada god Hajdi oseti glad, a nije vreme za obrok ona pojede jednu jabuku i pogleda u svoju sliku od pre trudnoće koja joj služi kao motivacija i zbog koje se čvrsto pridržava ovog režima.

Gven Stefani
Pevačica Gven Stefani priznala je da je na dijeti gotovo od šestog razreda osnovne škole i da se svakodnevno bori sa kilažom i da joj je težina noćna mora.
Gven je praktikovala strogi raspored vežbanja još tokom trudnoće, što joj je pomoglo da ne dobije poreviše kilograma tokom trudnoće, ali i da dobijeni višak kilograma nakon porođaja lakše izgubi.
Nakon što se porodila sa svojim drugim sinom Zumom, odmah je počela sa vežbanjem. Angažovala je personalnog trenera. Iako kako kaže mnogo voli Jogu i Pilates ona se ipak odlučila za klasično intenzivno vežbanje sa trenerom. Kao omiljeni deo vežbanja Gven je istakla džogiranje.

Ukoliko ste propustili, u 1. delu pogledajte tajne mršavljenja Džesike Albe, Hali Beri i Kejti Holms. U 3. delu moći ćete da pročitate tajne mršavljenja svetskih zvezda Dženifer Garner, Gvinet Paltrou i Kristine Agilere.