Zdravlje

Napravila je program zahvaljujući kojem će sve mame SKINUTI VIŠAK KILOGRAMA posle TRUDNOĆE! Ona je skinula čak 30 i pogledajte kako danas izgleda!

Profesionalna fitnes instruktorka Tifani Hal izumela je program od tri sata i pohvalila se da je zahvaljujući njemu za osam meseci smršala čak 30 kilograma!
02.07.2018. - 09:32h

A post shared by Tiffiny Hall (@tiffhall_xo) on

Nije reč o rigoroznoj dijeti, već o zdravom skidanju kilograma posle čega se kilogrami neće vraćati, kao što je slučaj kod većine režima ishrane.

Tifani se tokom trudnoće ugojila čak 30 kilograma, a tokom osam meseci nakon porođaja, uspela je da otkloni sav višak – tačno 30 kilograma.

"Trosatno pravilo sam smislila kako bih se rešila tipičnog „sve ili ništa“ stava u dijeti. Poenta je u tome da, kad pogrešite i pojedete nešto što ne treba, jednostavno kažete sebi – čovek sam i grešim. Ako pogrešite, dajte sebi tri sata, a onda se restartujte i počnite iznova. Svaka tri sata je novi početak i prilika za novi start dijete", objasnila je.

Fitnes instruktorka kaže da je reč o psihološkom triku, a ne odricanju, ali je važno strogo se pridržavati pravila, piše kurir.rs.

Na primer, ako ste za doručak izabrali zdrave namirnice, ali za ručak pojeli slatkiš, ne treba da odustanete od dijete i nastavite sa grickalicama, već jednostavno treba da date sebi tri sata - pa da opet krenete. Drugim rečima, dijeta počinje na svaka tri sata i na svaka tri sata imate priliku da ispravite sve prethodne greške.

A post shared by Tiffiny Hall (@tiffhall_xo) on

"Pre nego što posegnete za parčetom pice, zapitajte se da li ste zaista gladni, ili ste možda tužni, dosadno vam je, nervozni ste ili ste prosto žedni? Ovo jednostavno pitanje može da vas u trenutku osvesti i podstakne da ipak preskočite taj nezdravi obrok i umesto toga se pozabavite pravim problemom“, savetuje ova mlada mama.

"Pronađite novi hobi. Zapišite na parčetu papira šta biste to želeli da radite, a onda to i počnite da radite. Na taj način ćete biti zauzeti, pa nećete razmišljati o hrani i dijeti", zaključuje.

"Zapamtite boj tri. Ne samo zbog pravila od tri sata, već i zbog toga što u toku dana treba da imate tri glavna obroka i tri manje, zdrave užine. Ovo će vam ubrzati metabolizam i učiniti da nikad ne osećate napade gladi."

A post shared by Tiffiny Hall (@tiffhall_xo) on