Robot Čepi - realan prikaz naše budućnosti?

Akcioni SF spektakl ,,ČEPI:ROBOT KOJI JE PROMENIO SVET“ prikazuje budućnost čovečanstva od ovog četvrtka u svim bioskopima!

.

Od ovoga četvrtka, 12. marta – dan pre nego u ostatku sveta – u domaćim bioskopima započinje da se prikazuje jedan od najiščekivanijih filmova prve polovine godine: ,,ČEPI: ROBOT KOJI JE PROMENIO SVET“. Reč je o akcionom naučno-fantastičnom spektaklu koji je režirao Nil Blomkamp, a u kojem glavne uloge tumače Dev Patel („Milioner s ulice“), Hju Džekman („X-Men“), Sigurni Viver („Aliens“) i Šarloto Kopli („Distrikt 9“). Kako bismo vam skratili još ovo malo vremena do dolaska ovog sigurnog hita u naše bioskope, ovim putem vam donosimo najnoviju biskopsku najavu ovog jedinstvenog akcijskog spektakla koji se bavi vrlo intrigantnom temom: razvojem veštačke inteligencije i odnosom čoveka prema istoj.

U nama bliskoj budućnosti zločine na Zemlji kontroliše mehanizovana policija u obliku robota. Međutim, sada je došlo vreme da ljudi uzvrate udarac. Kada ukradu jednog od policiskih droida – Čepija – i ugrade mu novi programski sistem, on postaje prvi robot koji ima mogućnost svesnog razmišljanja i koji može da oseća. Uskoro moćne i sklone uništenju ljudske snage počinju da gledaju na Čepija kao na pretnju za čovečanstvo pa koriste jedino moguće rešenje – pokušavaju da uhvate i uništite Čepija...

Ime reditelja Nila Blomkampa široj publici već je dobro poznato. Svojim rediteljskim prvencem iz 2009. godine, filmom „Distrikt 9“ dobio je pohvale publike i kritike i zaradio nominaciju za Oskara u kategoriji za najbolji adaptirani scenarijo (sam film takođe je bio nominovan i u kategoriji za najbolji film godine). Njegov sledeći film „Elizijum“ takođe je dobio odlične kritike, a na svetskim bioskopskim blagajnama je zaradio skoro 300 miliona dolara (samo ga je u Hrvatskoj pogledalo gotovo 40 hiljada ljudi). Svi Blomkampovi filmovi, uključujući i spektakl „Čepi:Robot koji je promenio svet“ postavljeni su u stvarni svet – u bliskoj ili malo daljoj budućnosti – i bave se temama odnosa ljudi prema pojavi vanzemaljaca („Distrikt 9“), velike razlike u društvenim slojevima („Elizijum“) ili uz unapredjenje u razvoju tehnologije („Čepi:Robot koji je promenio svet“). Osim inteligentnih scenarističkih zapleta, Blomkampovi filmovi odišu spektakularnim akcijskim sekvencama pa nije čudo što se „Čepi“ već sada pretvorio u jedan od najiščekivanijih filmova prve polovine 2015. godine.

Film ,,ČEPI:ROBOT KOJI JE PROMENIO SVET“ možete da pogledate već od ovoga četvrtka u svim bioskopima!