Mogu li Pay TV kanali pratiti digitalne trendove?

New Europe Market koji se ove godine održava šesti put zaredom, od 11. do 14. juna u Dubrovniku, otvoriće mnoga intrigantna pitanja koja se tiču budućnosti Pay-TV kanala i njihova hvatanja u koštac s opšteprisutnom digitalizacijom.

.

Operateri su se godinama međusobno borili za pretplatnike koristeći satelitsku, kablovsku, zemaljsku ili IPTV infrastrukturu, stoga nije čudno da im je cilj da istovremeno zadrže postojeće pretplatnike, ali i da privuku nove kreiranjem sadržaja koji će zadovoljiti široku publiku. Pojavom SVOD-a, u relativnom kratkom roku, odnos snaga gledalaca se promenio.

Ko izlazi kao pobednik?
Hoće li neko iz ove medijske igre izaći kao pobednik ili je suživot itekako moguć? Karin Heijink iz Viasat World Limiteda pojasnila je cilj panela:
„Ovaj će panel postaviti ključnu tezu s kojim se suočavaju tradicionalni Pay TV igrači u CEE regiji te istražiti kako se prilagođavaju i drže korak s proliferacijom digitalnog sadržaja u transformativnom medijskom krajoliku. Biće to živa i iskrena rasprava, kao i uvek na NEM-u koji se nesumnjivo ističe kao jedan od ključnih televizijskih događaja u regiji Srednje i Istočne Evrope. NEM je događaj koji se ne sme propustiti jer okuplja i udružuje vodeće donositelje odluke iz regije, a i šire.“

Mudre reči dolaze i od Johna Rossitera, generalnog direktora za Srednju Evropu u Sony Pictures Television Networksu: “Tehnološki divovi postali su golijati zahvaljujući tome što su maksimalno iskoristili mogućnosti mreže. Publika i dalje konzumira iste sadržaje, samo na različitim platformama. Moramo se usmeriti na proizvodnju sadržaja koje će ljudi gledati. Moramo se prilagoditi.“

Katharina Behrends, glavna direktorka grupacije NBCUniversal za Srednju i Istočnu Europu istaknula je NEM kao vodeći event za ključne provajdere i platforme koji se susreću na ovim prostorima te se fokusiraju na važne trendove i teme specifične za ovu regiju. “Od prvog NEM-a podržavamo i sponzorišemo event i jako smo srećni što iz godine u godinu sve više raste”, rekla je Behrends.

Moderator panela, Chris Dziadul, izvršni urednik i glavni analitičar za istočnu Evropu Broadband TV Newsa takođe je izdvojio NEM kao jedan od vodećih događaja televizijske industrije u srednjoj i istočnoj Evropi, i tom prilikom je izjavio: „Ovogodišnji event zasigurno će potvrditi status NEM-a, između ostalog i zahvaljujući panel diskusiji pod naslovom "Igra Pay TV-ja i digitalnog sadržaja" koja će istražiti kako se sektor Pay TV-a u regiji prilagođava i zaista uspevau tom brzo rastućem digitalnom tržištu. Na panelu će diskutirati vrhunski rukovodioci međunarodnih pružalaca sadržaja koji su snažno prisutni u Središnjoj i Istočnoj Evropi.“

Jedinstveno iskustvo rezervišite već danas
Uz panele, market, screeninge, ali i networking prilike i predivnu hrvatsku obalu, NEM je jedinstveno iskustvo koje će trajati od 11. do 14. jun 2018. Rezervišite svoju akreditaciju i smeštaj preko stranice http://neweumarket.com/ i ne propustite da otkrijete zašto se 90 posto učesnika vraća na ovaj jedinstveni događaj u CEE regiji.