Objavljene glavne teme panela na NEM-u 2018

NEM 2018, najveće okupljanje TV industrije u regiji CEE, održaće se od 11. do 14. juna šestu godinu zaredom u predivnom Dubrovniku. Do službenog otvaranja događaja ostalo je tek nekoliko meseci, te se polako objavljuju detalji bogatog programa NEM-a 2018.

.

Na ovogodišnjem New Europe Marketu održaće se sedam panela u kojima će učetvovati cenjeni i relevantni izlagači, ključni igrači TV industrije, a razgovaraće se o korisnim i zanimljivim istraživanjima i prezentacijama. Prepoznatljivi i nezamenjivi delovi NEM-a – soba za privatne screeninge i market – povećani su i modernizovani.

U sobi za privatne screeninge prikazivaće se dela kako svetske, tako i lokalne produkcije. Time se na ovogodišnjem NEM-u stavlja veći naglasak na sadržaj koji je u poslednjih nekoliko godina doživeo velike promene u odnosu na način na koji publika doživljava televiziju.

Važnost NEM-a 2018 za učesnike, istaknula je Anette Schaefer, potpredsednica TV poslovnih procesa za Europu za Deutsche Telekom AG:

"NEM je ključno okupljalište regije CEE za međunarodnu produkciju. Ne samo da povezuje proizvođače i kupce sadržaja nego je to i event na kojem se ključni igrači TV industrije mogu upoznati s novim poslovnim modelima i najnovijim trendovima u zabavnoj industriji.“

PRILIČNO KONTROVERZNE TEME?

Upravo kao i soba za privatne screeninge, neki paneli fokusiraće se na lokalnu produkciju i njenu važnost u smislu privlačenja i zadržavanja gledalaca. NEM 2018 baviće se i pitanjem sve veće digitalizacije i digitalnih sadržaja. Nadalje, postaviće se i pitanje oglašavanja na tržištu i kako postići ravnotežu između profita i zadovoljstva gledalaca.

Nešto novo, no zasigurno kontroverzno, biće diskusija o problemima piratiziranja u regiji CEE i uopšteno, kako se može poboljšati ovo nepoželjno stanje. Neposredno pre početka Svetskog fudbalskog prvenstva na NEM-u će se raspravljati i o sve većim cenama sportskih TV prava. Tu je, naravno, i panel o tome koje je i kakvo dečje iskustvo sa tehnologijom.

Osnivač NEM-a Sanja Božić-Ljubičić otkrila je što možemo očekivati od ovogodišnjeg izdanja eventa i panela:

"Svake godine Mediavision organizuje NEM kroz dva koraka ispred igre koju igramo i posla kojeg najviše volimo – medija. NEM je ponosan što može na jednom mestu spojiti važne igrače CEE regije, ali i sveta, kako bismo svi zajedno naučili iz vlastitih iskustava i grešaka. Činimo ovo svake godine i očigledno nešto radimo dobro s obzirom na to da se svi vraćamo po još! Dobrodošli na NEM 2018!“

OSIGURAJTE AKREDITACIJU ZA NEM 2018

Rezervišite svoju akreditaciju i smeštaj na zvaničnoj Internet stranici www.neweumarket.com/book-now i spremite se za najbolji spoj posla i sunca!

O NEM-u

NEM je najvažnija četvorodnevna konferencija u regiji CEE na kojoj se profesionalci iz TV industrije okupljaju kako bi se upoznali sa najnovijim poslovnim trendovima i podelili svoje najdragocenije formule za uspeh.

NEM se jednom godišnje održava u Dubrovniku i okuplja nacionalne televizije, Pay-TV kanale, kablovske i satelitske operatere, IPTV kompanije, produkcijske, distribucijske i tehnološke firme, medije i marketinške agencije i druge stručnjake u TV industriji. NEM se koncentriše na regiju CEE, a učesnici dolaze iz svih krajeva sveta.

Sa predstavnicima više od 2 000 firmi, NEM se ističe kao važna platforma za stručnjake iz područja medija, telekomunikacija i marketinga. Posetite NEM i steknite nova poslovna partnerstva i veze, i saznajte sve o ključnim izazovima u TV industriji.