Šta bi radnici avio-kompanija rekli putnicima da mogu?

Kako bi zadržali posao ili jednostavno očuvali mir i bezbrižnost na letu, postoje stvari koje radnici avio-kompanija ne bi smeli da kažu putnicima.

.

Međutim, neke od tih stvari bi mogle da budu od koristi putnicima. Business Insiderispitao je 80 radnika avio-kompanija šta je to što bi putnicima želeli da kažu da mogu, prenosi b92.net:

"Uvek postoji razlog zašto kažemo to što kažemo. Ne govorimo samo zato da bismo čuli sebe kako pričamo“

"Vikanje na članove posade ne može da promeni ništa. Možda ćete se osetiti bolje, ali to ne može ništa da promeni. Mi nismo birali ništa od toga što vama smeta. I ja bih volela da je sve besplatno, prostrano i udobno“.

"Samo se opusti, diši duboko. Da li su vaša pitanja i zahtevi toliko ozbiljna koliko stres koji stvarate sebi i drugima?“

"Pazite šta radite. Ne odustajete od telike koje ste kupili na aerodromu“.

"Budite razumniji od drugih putnika. Sređivanje zuba, mazanje noktiku, glasno razgovaranje nije nešto što bi trebalo da radite dok čekate svoj let“.

"Prestanite da čekate poslednji minut. Ako se pojavite na aerodromu 20 minuta pre poletanja, možda ćete propustiti let. Nije isto što i čekanje sledećeg autobusa“.

"Nemojte skidati obuću. Ne gazite po vodi u sopstvenom kupatilu.“

"Potrebno nam je više osoblja kako bismo mogli da vam pružimo uslugu kakvu zaslužujete“.

"Prestanite da nas kriite zbog otkazivanja leta. Ne3, nemamo rezervne avione kako bismo nadoknadili let.“

"Avion nije prodavnica prehrambenih proizvoda. Na velikoj smo visini, imamo to što imamo od hrane“.

"Niste jedini... I ja se bojim turbulencija“.

"Ne zadržavajte agente sa pitanjima na koja su već odgovorili u svojim saopštenjima“.

"Mi ne kontrolišemo vremenske prilike“.

"Ne dodiruj me.“

"Ne. Putnici misle da smo nepristoji kada im odgovorimo: 'ne, ne možete da radite šta god vam se prohte'. Kažemo im 'ne' zato što moramo da poštujemo pravila kompanije, ne naša lična. Pravila postoje iz određenih razloga, a ne da bi putovanje učinila težim, već bezbednijim“.

"Nisam tvoj sluga, niti konobarica, ni bejbisiterka“.

"Potrebna ti je moja pomoć? Ponašaj se prema meni kako treba i učiniću sve što mogu".

"Ne možete da pijete svoj alkohol u avionu".

"Ne radi se sve o vama. Vi niste jedina osoba ovde“.

"Svi smo mi ljudi. Malo više strpljenja i razumevanja od obe strane“.

Pratite nas i na Viberu!