Poznata najzvučnija imena 14. Weekend Media Festivala

Predstavljena su najzvučnija imena ovogodišnjeg 14. Weekend Media Festivala, najočekivanijeg događaja u godini, mesta susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka. Weekend će se ove godine održati pod sloganom Živeo život od 23. do 26. septembra na već tradicionalnom mestu u staroj Tvornici duvana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu.

PR
Boris Kovacek, Bozo Skoko, Tomo Ricov, Mario Petrovic, foto: Promo
Boris Kovacek, Bozo Skoko, Tomo Ricov, Mario Petrovic, foto: Promo
.

"Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovno okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti centar dobre komunikacije, druženja i zabave. Posetiocima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, poduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu generalno. Vodili smo računa o interesima naših učesnika, nastojimo kao i prethodnih godina predvideti neke trendove i dati smernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu", rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Među mnogobrojnim panelima, predavanjima i raspravama, ovogodišnje izdanje Weekend Media Festivala, posebno bismo istaknuli nastup najpoznatijeg svetskog filozofa Slavoja Žižeka te predavanje nemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestselera "Epidemija pametnih telefona", "Usamljenost" i "Digitalna demencija", koji na popularan način problematizuje uticaj tehnologije na život savremenog čoveka. Sigurno će veliki interes izazvati i dolazak Gorana Bogdana, trenutno najveće regionalne glumačke zvezde mlađe generacije.

Nevena Rendeli, Bozo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, foto: Promo
Nevena Rendeli, Bozo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, foto: Promo
.

"Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima, jer na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF edukuje, inspiriše, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, državni i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svedočimo – s druge strane, obavezuju nas da budemo korak ispred i, zajedno s našim gostima, pružimo širu sliku, informišemo iz prve ruke i ponudimo konkretna rešenja“, izjavio je prof. dr. sc. Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.

Nevena Rendeli, Bozo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, Boris Kovacek i Mario Petrovic, foto: Promo
Nevena Rendeli, Bozo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov, Boris Kovacek i Mario Petrovic, foto: Promo
.

Ricov i Skoko su dodali kako će se, među ostalim, govoriti i o influenserima, renesansi PR-a, veštačkoj inteligenciji, revoluciji gejminga, ulozi festivala u brendiranju destinacija, komercijalizaciji književnosti, naplati štampanih sadržaja, revoluciji videa, sportu kao reality showu, javnoj diplomatiji, eksploziji serija u regionu, medijskim preferencijama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama.

Weekend je poznat, uz vrhunske rasprave stručnjaka iz raznih područja, i po najboljim žurkama na nekoliko različitih lokacija, koji ni ove godine neće izostati.